div Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 HEI.... har en liten 8gig harddisk i en gammel maskin, den har masse filer paa og er delt opp i flere partisjoner. Vil nå gjerne installere den i min nye maskin som har en 60gig fra før.hva gjør jeg.Filene på 8gig disken er ikke viktige(vet at denne harddisken må sette på slave)....om jeg kobler harddisken inn i den nye maskinen vil partisjonene på 8gig disken skape problemer med cd,cd brenner kortleserene på pc-en, som har mange de samme stasjons betegnelsene som partisjonene på 8gig disken?.....gjenter vil at den lille harddisken skal installeres helt på nytt med 1 stasjonsbokstav....finner ikke fyldige forklaringer på hva jeg skal gjøre...er NYBEGYNNER på harddisk intallering og bios konfigurering. Er det noen internett sider med fyldig instruks slik at jeg ikke gjør noe galt?? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Det er bare å smette inn hden. Windows takler nye bokstav navn. Har du c og d fra før, blir den nye stasjonen E. Det skal ikke føre til noe problem vanligvis. Lykke til:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå