Lifeform Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Hei, Jeg har nå etter at jeg fikk nye Samsung S7 Edge i forrige uke hatt 4-5 ganger hvor mobilen kobler seg helt av Telenor-nettet. Noen som vet status på dette, og evt. hvordan man kan fikse dette? Ekstremt irriterende problem om dette skulle fortsette daglig fremover. Ser det er en større Samsung S7-tråd i forumet her, men denne blir litt vel uoversiktlig i lengden, så håper det er greit jeg lagde denne nye. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Denne ble postet i den andre tråden, så det er ett kjent problem også for Telenor tydeligvis. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 OK, gull :-)Blir så ekstremt med updates i innboksen på mail, så litt vanskelig å følge med, men veldig bra dette da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå