Roar Kneppen Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Fabrikkjentene av Ellen Jacobsen = serie på 6 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 En fin serie. V6 det som aller best gir inntrykk, men her ville jeg hatt bitte lite mer luft bak øret på personen til høyre. Vinkel, utsnitt samt lys utmerker seg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 De enkle portrettene ble veldig bra, likte best #2 med den flotte bakgrunnen. Hovedbildet fikk litt for mye kvist i bakgrunn, og gjør at den tiltrekker seg blikket. Rammeverket ditt er utmerket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Flott billedserie hvor jeg likte v6 aller best med et fint lys på skulpturen og en fin og dus bakgrunn . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 De enkle portrettene ble veldig bra, likte best #2 med den flotte bakgrunnen. Hovedbildet fikk litt for mye kvist i bakgrunn, og gjør at den tiltrekker seg blikket. Rammeverket ditt er utmerket. V1 viser miljøet og til høyre fabrikken der jentene jobbet - og det synes jeg bør være med i denne serie. I full serie har tre av elleve naturlig bakgrunn. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Her likte jeg v1 med fabrikkpipe og blå himmel i bakgrunnen. V2 likte jeg for den stolte holdningen, v5 for det slitne uttrykket. Jeg liker bakgrunnen mye bedre på v2 og v5 enn på de andre. Ser andre har v6 som favoritt, den ble ikke min, mye pga bakgrunnen. (...men belysningen var fin!) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Synes dette var flott kunst, både av kunstneren og deg. Som du sier, mye og hente ut av ansikts utrykkene. Litt gøy dette med statuer, ofte flotte motiver hvis en angriper de på en kreativ måte, som du gjør. PS. Ser bildene dine hver dag, og gleder meg over dem selv om jeg ikke slenger inn noen bokstaver...din sutrekopp:-)))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg