Gå til innhold

Skjermkortdriver skaper problemer

Khazad

Anbefalte innlegg

Når jeg installerer driveren til skjermkortet og restarter, klarer ikke windows starte opp igjen. Jeg får opp malding om at det er skjermkortdriveren som skapte problemet. Windows "slår av" driveren. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Kan den eneste løsningen være formatering? Jeg har også prøvd andre drivere, det hjelper ikke....

Endret av Khazad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg installerer driveren til skjermkortet og restarter, klarer ikke windows starte opp igjen. Jeg får opp malding om at det er skjermkortdriveren som skapte problemet. Windows "slår av" driveren. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Kan den eneste løsningen være formatering? Jeg har også prøvd andre drivere, det hjelper ikke....

For at leserene skal kunne hjelpe så trenger de nok litt mer input!

Slik som detaljert beskrivelse av feilmelding, type hovedkort, type skjermkort, driverversjon skjermkort, type OS, info om updates, er DX9b innstallert, har du brukt dette kortet tidligere og hvis ja, hvilken skjermkortdriver brukte du da?

Leserene er mer enn villig til å hjelpe med problemet ditt men vi kan desverre ikke spå i kaffegruten! :nice:

Lenke til kommentar

For at leserene skal kunne hjelpe så trenger de nok litt mer input!

Slik som detaljert beskrivelse av feilmelding, type hovedkort, type skjermkort, driverversjon skjermkort, type OS, info om updates, er DX9b innstallert, har du brukt dette kortet tidligere og hvis ja, hvilken skjermkortdriver brukte du da?

Leserene er mer enn villig til å hjelpe med problemet ditt men vi kan desverre ikke spå i kaffegruten! :nice:

Jeg prøvde med den nyeste driveren fra nvidia.com, den driveren som fulgte med skjermkortet (Creative GeForce 3 Ti 200) og driveren Creative har på hjemmesidene sine. Jeg bruker Windows XP, har Abit KG7 RAID hovedkort, alt i systemet mitt er oppdatert til det fulleste og jeg har Direct X 9.0b. Hjelper dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...