AfterGlow Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Den nye utgaven av M65 får den høyeste oppløsningen av alle Corsair-mus.Corsairs «skarpskytter-mus» har nå blitt supersensitiv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Skulle ønske dere kunne informert litt om hvor meningsløst en så høy DPI egentlig er til gaming. Å kunne ta en 1080 noscope uten å bevege musa mer enn 1 cm er ikke noe jeg vil anse som så viktig ihvertall. 3 Lenke til kommentar
Pixxxel Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Setter alt jeg har av gaming mus ned til 800 DPI hehe. Lenke til kommentar
G Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Skulle ønske dere kunne informert litt om hvor meningsløst en så høy DPI egentlig er til gaming. Å kunne ta en 1080 noscope uten å bevege musa mer enn 1 cm er ikke noe jeg vil anse som så viktig ihvertall. Til hvilke bruksområder vil en slik mus skinne? Har jo tilsvarende diskusjoner om alt mellom himmel og jord, som f.eks. 4K vs FullHD. Alltid noen som er uenige. Jeg ville nok heller hatt 4K eller 8K monitor framfor en høyoppløst mus da. Fordi jeg ser noen bruksområder hvor jeg tror disse vil kunne skinne. F.eks. det å zoom'e inn og ut på regneark som er gigantisk store. Bare for å ta noe som jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Selvfølgelig finnes det bruksområder for en slik mus, men det er ingenting som tilsier at den er rettet mot noe annet enn gaming. Det er ingenting som stopper deg fra å navigere regneark på en 8K skjerm med den, men det er ikke målgruppen. Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Høres ut som jo mere DPI, til bedre er gamingmusa! Jeg selv bruker 400 DPI.. Er jo helt vannvittig å bruke 12 000? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå