Lassern Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 The Actress Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Noko av det fineste bilde eg har sett på lenge---kjempefint lys og alt. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Gubba, så fint! Tusen takk, Helene Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Noko av det fineste bilde eg har sett på lenge---kjempefint lys og alt. Tusen takk, Karin Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Før jeg leste teksten tenkte jeg -50 tallet. Ikke så nøye med 10 år fra eller til. Du har uansett lyktes svært bra. Skulle jeg pirke litt på komposisjonen så ville jeg kanskje beskåret enda litt til høyre og tatt med mer til venstre. Irriterte meg litt over glipa nede i venstre hjørnet så hvis mer luft ikke er mulig ville jeg kutta 1,5 cm eller så for å få linje rent ut på venstrekanten litt ovenfor hjørnet. Bildet vitner uansett om at du har virkelig kvaliteter som portrettfotograf. Burde finnes nok av jenter som vil prøve seg som modell helt gratis. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Flott portrett.... det drømmende utrykket og posituren gjorde mye, men lys og skarphet samt hennes plassering i bildeflaten ble også meget bra. mvh Ulv Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Meget godt portrett, uttrykksfull modell. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Nydelig og med et fint og varmt lys som passer tidsepoken det skal forestille aldeles perfekt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Tusen takk for hyggelige (og konstruktive) kommentarer, Roar, TCL, Ulv, Ragnar, MotoG og Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Bare "Pure Class"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg