Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Dette ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Oi! Våren er kommet langt i Bergen ser jeg Koselig bilde, fint komponert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ja, bare frostnettene gir seg så kommer det nok. Pleide alltid å legge hjemreisen til månedskiftet april til mai eller litt før etter vinteroppholdene mine i Goa for da fikk jeg med meg de første dagene da det begynte å sprette. Men noen ganger kom jeg for sent. I år blir det kanskje tidligere enn vanlig. Grei dokumentasjon i utsnitt og komp dette uten å være noe særlig mer. Som Helene spør også jeg: Har det virkelig kommet så langt i Bergen? Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ligner på et maibilde dette..Her er det bare så vidt museørene har kommet fram. Flott bilde med fin komp. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar og Fredrik !!! Våren er nok ikke komme her riktig enda . Dette er nok et tidligere foto fra arkivet , jeg ville bare vise det vi alle ser frem mot : En solfyllt vår og sommer med blomster og trær i full blomst . Mvh Alec Lenke til kommentar
okjo Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Vårgrønn forventningsdoku, og den nærmer seg med raske skritt Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Vårgrønn forventningsdoku, og den nærmer seg med raske skritt Mvh Oddmund Hei Oddmund !Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Gleder meg allerede til mer farger . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg