Gå til innhold

hvordan dimme fra forsvaret?


Anbefalte innlegg

Hei! Hadde rekruttskolen på Madla i januar dette året (1601 kontigent). Jeg var positivt innstilt til å tjenestegjøre, rekrutten gikk greit, men nå er jeg kommer ut i stilling og har ingen motivasjon for å fortsette min førstegangstjeneste mer. Er det noe som helst mulighet for meg å dimitere nå? Er 4 mnd ut i førstegangstjenesten. Hva kan jeg gjøre? Har en jobb hjemme som venter på meg og vil starte å studere igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så mye du kan gjøre. Hvis du skulle ha gjort noe så burde du ha gjort det på rekrutten (snakket med en prest eller noe sånt). Men gjør du det nå så blir at alt for åpenbart at du vil dimme.

 

Mangel på motivasjon er ingen grunn til å bli dimittert, det er heller ikke jobb eller at du har lyst til å studere.

 

Beklager.

Lenke til kommentar

Ingen som har nevnt sengevæting? Det er vel et sikkert stikk. 

Men som nevnt over her, så er det kanskje litt værre når du er omtrent halvveis. 

Hos oss var det en som dimma når han hadde fått lastebillappen, da var det 4 mnd til vi var ferdige. 

Hvordan han gjorde det aner jeg ikke, men han var en usmakelig type, så det kan hende befalet bare var glad for å bli kvitt han. 

 

Uansett, peis på å gjennomfør førstegangstjenesten. Det er et år du kommer til å være stolt av i etterkant, og huske resten av livet :)

Lenke til kommentar

Hei! Hadde rekruttskolen på Madla i januar dette året (1601 kontigent). Jeg var positivt innstilt til å tjenestegjøre, rekrutten gikk greit, men nå er jeg kommer ut i stilling og har ingen motivasjon for å fortsette min førstegangstjeneste mer. Er det noe som helst mulighet for meg å dimitere nå? Er 4 mnd ut i førstegangstjenesten. Hva kan jeg gjøre? Har en jobb hjemme som venter på meg og vil starte å studere igjen.

Yeah, peis på, fullfør for faen. Du aner ikke hvor mange som vil være i dine sko. Fullført førstegangstjeneste var med på å gi meg fast jobb for noen år siden, det er et godt skussmål i seg selv, uavhengig om du utmerker deg i tjenesten eller ei

Endret av jonas_srt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...