Actibus Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Etter 1 april får jeg ikke tatt imot statuser fra z-wave enhetene, får heller ikke hentet node information eller kjørt optimization. Node cannot be reached. Men får sendt kommandoer til nodene, virker som de ikke svarer eller at HS ikke klarer å motta svarene Lenke til kommentar
iceanger Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 antar du har prøvd men har du prøvd å restarte z-wave interfacen? altså uzb1 eller hva du nå bruker? homeseer har en egen restart interface sak. funket for meg når jeg hadde noe lignende problem Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 ... og hvis det ikke hjelper, trekk ut USB-dongelen, restart maskinen, og sett i dongelen igjen. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Prøvde restart og ut/inn med uzb, men måtte gjøre som Moskus skrev, restarte uten uzb tilkoplet. Takk ☺ Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Bra det ordnet seg. Jeg har faktisk ikke hatt problemer med dette med UZB1, kun med Z-stick. Men jeg kjente igjen beskrivelsen, så problemet er nok mer generelt. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det hender ganske ofte at jeg har problemer med UZB1 at den ikke resetter seg som den skal og jeg må ned å dra den ut. Men jeg lurer på om det er noe galt med akkurat DEN kontrolleren: Jeg skulle teste ZUNO her om dagen og HS3 nektet å Remove den. Så plugget jeg inn backup UZB1en og initialiserte ett nytt nett og DER var det ikke noe problem å kjøre mot ZUNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå