karoald Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Solnedgang ved kyrkja Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Er dette på Vigra? Jeg får ikke fjellet til å stemme.. Nydelig siluettbilde. Et kutt i himmelen kunne kanskje vært vurdert? Lenke til kommentar
karoald Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Er dette på Vigra? Jeg får ikke fjellet til å stemme.. Nydelig siluettbilde. Et kutt i himmelen kunne kanskje vært vurdert? Ja det er fotografert frå Molnesrema mot sør/kirka Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Er dette på Vigra? Jeg får ikke fjellet til å stemme.. Nydelig siluettbilde. Et kutt i himmelen kunne kanskje vært vurdert? Ja det er fotografert frå Molnesrema mot sør/kirka Da er det fjella på Valderøya vi ser da? Det stemmer med formasjonen Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Er dette på Vigra? Jeg får ikke fjellet til å stemme.. Nydelig siluettbilde. Et kutt i himmelen kunne kanskje vært vurdert? Ja det er fotografert frå Molnesrema mot sør/kirka Da er det fjella på Valderøya vi ser da?Det stemmer med formasjonen Ja det blir det-- Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Her ville jeg nok for presentasjonens skyld ha valgt en eller annet gråsjatering på bakgrunnen da det bastante sorte nede gror sammen med svart bakgrunn. Svart er vår sterkeste farge og trekker mye oppmerksomhet, men her må den jo slåss litt med den nest sterkeste, rød. Her finnes mange muligheter så jeg vil ikke komme med noen forslag - bare nevne at du kan prøve deg fram med ytterlige beskjæringer både oppe og nede for å se om du finner flere utsnitt som funker godt i tillegg til dette. Et bilde har alltid mange versjoner i seg. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg