AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg har sting i munnen som løser seg av seg selv, etter operasjon. Fikk beskjed om å rense munnen ordentlig etter mat. Hvilken munnskyll egner seg? Anonymous poster hash: 5c983...18a Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg har ikke greie på hva som egner seg for nyopererte med sting i munnen, men jeg vil ellers nevne at det finnes munnskyll som IKKE smaker som en snøstorm med altfor mye peppermynte. Det er så altfor sterk smak i mange av dem. Munnskyll uten (så mye) smak fås på apotek. De kan sikkert gi råd også. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Corsodyl funker vel. Mener det var den jeg brukte da jeg måtte gå en uke med sting i munnen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Corsodyl er den ene, ja. Den andre typen du bør gå for heter Flux Pro Klorhexidin og er en liten, hvit flaske med rød skrift. Begge inneholder bakteriedrepende midler. Merk at over lengre tids bruk vil tennene bli misfarget av disse midlene. Begge er reseptfri på apotek Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Corsodyl eller andre klorheksidinmidler er de eneste virksomme, etter det jeg vet. Endret 3. april 2016 av Vox_populi Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Corsodyl er den ene, ja. Den andre typen du bør gå for heter Flux Pro Klorhexidin og er en liten, hvit flaske med rød skrift. Begge inneholder bakteriedrepende midler. Merk at over lengre tids bruk vil tennene bli misfarget av disse midlene. Begge er reseptfri på apotek Vil misfargingen forsvinne av seg selv? Jeg må bruke det hver gang etter jeg spiser, helt til stingene løsner (kan kanskje ta litt tid). Finnes det noe som kan beskytte mot misfarging? Anonymous poster hash: 5c983...18a Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Finnes det noe som kan beskytte mot misfarging? Nei. Ev. misfarging av tunge forsvinner av seg sjøl, misfarging av tennene ved tannpuss. En bagatell, som regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå