kjellst Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Seiler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Flotte bilder begge to, men føler de heller mot høyre? Stilig lys og båten setter prikken over i'en. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Av disse to ultrasmale panoramaformatene velger jeg meg V2 denne gang selv om den mørke oppunder ramma nok trekker litt vel mye oppmerksomhet så muligens en halvering av den? I v1 foreslår jeg at du flytter signaturen ned i venstre hjørnet da den enda så liten den er trekker for mye oppmerksomhet oppe til høyre. Tåkedisen gjør mye for begge versjoner. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Takk for tilbakemeldinger. Ja enig i at jeg kan nok kutte litt av toppen på V2 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Fint gjengitt "vær" fra dine trakter. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg