Fotoskrulla Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Sti for to.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 herlig. brukt til kjerre eller som du sier for to. kanskje måneskinnstur ? 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Godt observert, ja her må det være romantisk å rusle hånd i hånd..Flott landskapsbilde, Helene! mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 herlig. brukt til kjerre eller som du sier for to. kanskje måneskinnstur ? Godt observert, ja her må det være romantisk å rusle hånd i hånd..Flott landskapsbilde, Helene! mvh Fredrik Dette er en romantisk hånd i hånd sti Ikke bredt nok til noen kjerre her Har gjort det sjøl mange ganger Tusen takk for fine kommentarer! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Eit fint bilde av ein fin plass 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 En fin sti langs kysten med en romantisk etterarbeiding . Det er et sted for en tur med sin kjære . Nydelig landskapsbilde ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Eit fint bilde av ein fin plass Takk så mye Karin! Ja, her er vel du lommekjent! Vi parkerte ved Molnes, syklet rundt Vigra, parkerte syklene på Roald og gikk til Molnes i går. Det ble en veldig fin tur! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 En fin sti langs kysten med en romantisk etterarbeiding . Det er et sted for en tur med sin kjære . Nydelig landskapsbilde ! Mvh Alec Hei Alec! Takk for finfin tilbakemelding! Veldig fint sted å gå to dette Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ser ut som det er på tide å ta slåttonna her - hvertfall på nersia av veien. Joda, har både gått og kjørt en god del hest på slike veier som dette med to spor og gras i midten. Men i et noe annet landskap - i Rælingen ved Øyern i Akershus. Slett ikke sikker, men kanskje ørlite trangt oppe til venstre? De to steinene akkurat i bildekant ville jeg klona bort eller tatt med litt mer ut til høyre. Dybdefølelsen er det ingenting å si på her. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Nydelig landskapsbilde! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Ser ut som det er på tide å ta slåttonna her - hvertfall på nersia av veien. Joda, har både gått og kjørt en god del hest på slike veier som dette med to spor og gras i midten. Men i et noe annet landskap - i Rælingen ved Øyern i Akershus. Slett ikke sikker, men kanskje ørlite trangt oppe til venstre? De to steinene akkurat i bildekant ville jeg klona bort eller tatt med litt mer ut til høyre. Dybdefølelsen er det ingenting å si på her. Roar Hei Roar! Det går vanligvis kalver på beite her, men det er vel litt tidlig enda tenker jeg. Dette er ikke en kjerrevei, men en dobbeltsti. Hvis du studerer stien litt innover i bildet så ser du at den går sammen i ett løp etter hvert. Steinene i billedkant tenkte jeg faktisk ikke over før du sa det Men nå ser jeg det! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Nydelig landskapsbilde! Tusen takk! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Er det her du og din mann rusler fram og tilbake hver dag ? Velkomponert bilde, og stemningsfullt i all sin enkelhet. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Er det her du og din mann rusler fram og tilbake hver dag ? Velkomponert bilde, og stemningsfullt i all sin enkelhet. Mvh Ragnar Kanskje ikke akkurat hver dag, men en gang i blant. Det er veldig romantisk og fint her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg