Oran Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hei, Jeg har denne, Elektrox digital ballast 600W Den kom uten ledningen fra veggen til ballastet. Jeg har ekstra IEC ledninger liggende rundt som er gammelt fra gamle datamaskiner og data skjermer. Den kommer ikke på og jeg lurer på om den er ødelagt. Ledningene jeg har er 60227 IEC 53 (RVV) - 300 / 500V, er det som står langs ledningen. Denne fungerer ikke. Den andre jeg har er H05VV QUIOTONG. Jeg forstår ikke hvorfor dette ballastet ikke fungerer ettersom disse ledningene fungerer fint på datamaskinen min. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hva det står på ledningen er helt uten interesse. Dette er standard apparatkabler med IEC kontakt, alle slike fungerer likt (bare pluggen passer). 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Det der er en sånn morsom sak med tapp på langsiden i socketen. Du skal antagelig ha kabel med C15-kontakt. Se her for oversikt: https://en.wikipedia.org/wiki/IEC_60320 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå