Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Husqvarna TC 250F 2010 mod forgasser problemer

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har 2 problemer med min forgasser på min Husqvarna TC 250F. Jeg husker ikke her og nå hva forgasseren heter.

I den som kvitter seg med unødvendig bensin i flotør rommet spyr ut bensin så lenge den ikke står å går/bensinkranen er på. Ja jeg har sjekka flotøren og den fungerer akkurat som den skal. Den får ikke for mye bensin eller for lite. Har også ett problem nå etter at den fikk hard medfart en gang rett før vinteren. Da når jeg da skulle starte opp igjen nå etter å ha rensket den og div(noe jeg har gjort x antall ganger uten at det har skjedd noe), så renner det også ut bensin der chooken er, i den slangen som går loddrett ut, i motsatt retning for der jeg drar ut chooken og den for å gi den mer bensin ved start. Jeg har tatt den opp igjen og vasket og satt sammen alt riktig igjen, finner ingen ting som er ødelagt/feil/mangler. 

Trenger så sårt hjelp om noen har noen forslag! :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har fått rusk på flotørnåla eller på setet til flotørnåla. Det skal bare et bittelite mikroskopisk sandkorn til så lekker det. Evt. må du ha et overhalingssett (ny flottørnål).

hmmm, okei- dette skal jeg sjekke opp/prøve. Tusen takk! :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...