Solefald Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Heisann! Eg vurderer å selge steam kontoen min, og lurer på om noken her har eit estimat for kva eg kan få for den ? Liste: Age of Wonders Baldurs Gate II: Enhanced Edition Battlefleet Gothic: Armada Blackguards Darkspore Defense Grid 2: Dragon Age: Origins The Elder Scrolls V: Skyrim Empire: Total War Exanima Fallen A2P Protocol Fallout 3 Game of the year edition Fallout 4 Fallout New Vegas The Fifth Day Football Manager 2012 Football Manager 2013 Football Manager 2014 Football Manager 2015 Football Manager 2016 Forced Gauntlet God Mode The Guild 2: Renaissance Homeworld Remastered Collection How To Survive Killing Floor Killing Floor 2 Kingdoms Lara Croft and the Temple of Osiris Last Hope – Tower defense Life is Feudal: your own Lords of Magic Special Edition Mass Effect Mass Effect 2 Medieval II: Total War Metal Gear Solid V: Ground zeroes Middle-earth: Shadow of Mordor Might & Magic Heroes VII Mount & Blade With Fire and Sword Napoleon: Total War Natural Selection 2 Nether Pillars of Eternity The Red Solstice Rise of the Tomb Raider Rocksmith Rocksmith 2 Rome: Total War Sanctum 2 Sid Meier's Ace Patrol Sid Meier's Ace Patrol: Pacific Skies Sid Meier's Civilization III: Complete Sid Meier's Civilization IV Sid Meier's Civilization IV: Beyond The Sword Sid Meier's Civilization IV: Colonization Sid Meier's Civilization IV: Warlords Sid Meier's Civilization V Sid Meier's Civilization : Beyond Earth Sid Meier's Pirates Sid Meier's Starships Space Engineers Starpoint Gemini Starpoint Gemini 2 State of Decay Stronghold 3 This wara of mine Tomb Raider Torchlight II Total War Battles: Shogun Total War: Rome II – Emperor Edition Total War: Shogun 2 Unreal Gold Unreal II: The awakening Unreal Tournament 2004 Unreal Tournament 3: Black Edition Unreal Tournament: Game of the year edition Viking: Battle for Asgard War of The roses Warframe Warhammer 40.000 Dawn of War 2 Warhammer 40.000 Dawn of War 2 – Chaos Rising Warhammer 40.000 Dawn of War 2 – Retribution Warhammer 40.000 Kill Team Warhammer: End Times – Vermintide Wasteland 2 Wasteland 2: Directors Cut The Witcher: Enhanced Edition The Witcher 2: Assasins of Kings Enhanced Edition XCOM: Enemy Unknown Yet Another Zombie Defense Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Det er ikke lov https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7496-ROJC-3719 kontoen risikerer å bli sperret så da har du solgt katta i sekken 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Du hadde uansett ikke fått noe i nærheten til det du forventet på pris. Morsomt du lister opp Warframe som er et gratis spill. Endret 3. april 2016 av Kron Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Du hadde uansett ikke fått noe i nærheten til det du forventet på pris. Morsomt du lister opp Warframe som er et gratis spill. Antar du ikkje kan tankelesing, og då ikkje har snøring på kva eg ville forventa Skreiv berre av alt som stod der eg Spydigheter er unødvendig Endret 3. april 2016 av Solefald 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Du hadde uansett ikke fått noe i nærheten til det du forventet på pris. Morsomt du lister opp Warframe som er et gratis spill. Antar du ikkje kan tankelesing, og då ikkje har snøring på kva eg ville forventa Skreiv berre av alt som stod der eg Spydigheter er unødvendig Neppe ment som spydighet. Men er noe jeg antar. Endret 3. april 2016 av Kron Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Umulig å si egentlig. Sett en minstepris og bare selg til høystbydende. Som en skriver over så er det i strid med steam sine retningslinjer, men de trenger da ikke få vite at du selger den. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Men som ett tanke eksperiment, hadde det vært gøy å sett hva folk hadde bydd for denne spill samlingen. Pga at jeg har mange av spillene fra før, kunne jeg bydd 100 kr. Noen høyere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 200kr for de spillene jeg ikke har selv... Men sånn over til et seriøst svar, ingen vet, du må legge den ut med en minstepris du føler deg komfortabel med og bare ta det derfra. Problemet med slike gamle kontoer er at de inneholder spill "alle" har, og at brukerne dermed føler at de kjøper noe på nytt, til tross for alt annet som de ikke har. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Det er ikke lov https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7496-ROJC-3719 kontoen risikerer å bli sperret så da har du solgt katta i sekken Kan ikke skjønne hva det bryr Steam hvem som bruker kontoen i det hele tatt så lenge de tjener penger på at den forsatt er aktiv lol, men er vel livredde for at noen kan tjene litt på det og ikke de ! Lenke til kommentar
1969 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Det er ikke lov https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7496-ROJC-3719 kontoen risikerer å bli sperret så da har du solgt katta i sekken Kan ikke skjønne hva det bryr Steam hvem som bruker kontoen i det hele tatt så lenge de tjener penger på at den forsatt er aktiv lol, men er vel livredde for at noen kan tjene litt på det og ikke de ! Fordi spillene på den kontoen ikke blir kjøpt igjen. Altså tapte inntekter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå