trn100 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hallo, Er det noen der ute som kjenner til et brukbart, helst gratis, program for tegning av nettverksløsninger, ev. add-on's/symbol-bibliotek til et eller annet Office program? På forhånd takk for forslag! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det er ikke gratis med du harJo m$ Visio som er genialt til å tegne alle typer planløsninger.... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Hmmm... Burde kanskje ha hørt om dette før... Skal undersøke med SW leverandøren vår for priser. I mellomtiden fant jeg en demo av en add-on til Powerpoint som jeg har testet litt uten at det var helt hva jeg var ute etter. Takker for tips ilpostino :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 du har jo denne siden (Visio 2003 fact sheet) hos Microsoft som forteller ganske mye om hva Visio 2003 kan gjøre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå