sfRoyal Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Esitimated Completion Date is: Late 2003/Early 2004 her er hjemmesiden til prosjektet. På utviklingsteamet er bl.a. Kenneth Young, som lagde Kung Fu mod 1-3 til Max Payne 1. andre som gleder seg til denne moden? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 JEG! *grin* Har nettopp gått igjennom spillet to ganger nå! Skal begynne på den vanskeligste nå.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Tror ikke mod'en er for MP2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Tror ikke mod'en er for MP2 korrekt, det er en max payne 1 mod som har vert i utvikling altfor lenge. skal ikke se bort ifra ta den aldri kommer ut(eller blir convertert til mp2 som vil ta enda mere tid) :\ Endret 21. november 2003 av Civilix Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 huffameg, leste det på en mp side som (selvfølgelig) bare snakker om mp2, så var dette et sted midt i nyhetene.. det var jo kjedelig... huff... Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 JEG! *grin* Har nettopp gått igjennom spillet to ganger nå! Skal begynne på den vanskeligste nå.. Er det mulig å laste ned moden? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Syns grafikken var litt anderledes, men phet ut så den. Har enda ikke komt igjennom max payne 2 så jeg trenger den ikke enda. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 JEG! *grin* Har nettopp gått igjennom spillet to ganger nå! Skal begynne på den vanskeligste nå.. Er det mulig å laste ned moden? Går ikke ann å laste ned mod'en ennå nei.. Hadde runnet vanlig storymode i MP2.. Det var det jeg mente. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå