Tommy123 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har tenkt å kjøpe et TV-kort for å se og ta opp TV-programmer. PCI og stereo, skal ikke koble til parabol eller kabel. Kun vanlig antenne. Har ingen erfaring med dette og vil derfor sette stor pris på om noen kan komme med anbefalinger av hva som kan passe for mine behov. Helst basert på egne erfaringer :-) Prisklasse opp til 1000,- kr Kjører WinXP, hardware, se nede. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 DinSide har testet flere kort, oversikt her. Spes. Winfast TV 2000 XP Expert edition virker interessant, rimelig og bra (uten at jeg har prøvd det selv). Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har selv et kort fra Terratec og er meget fornøyf. Terratec er iallefall bra kvlitet! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hold deg unna MSI kortene, de har store driver problemer. Selv har jeg Asus TV FM Card som er ok, og har en meget god fjernkontroll. Hvis du har planer om å bruke TV kortet for å vise TV på TV skjerm eller prosjektor må du ta en titt på ShowShifter som er et unikt TV interface. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har Terratec Cinergy 400, helt greit kort til 400-500 kr. Fine opptaksmuligheter syns jeg. Følger også med en kul fjernkontroll som virker bra :nice: Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hvis du har planer om å bruke TV kortet for å vise TV på TV skjerm eller prosjektor må du ta en titt på ShowShifter som er et unikt TV interface. Er på utkikk etter ett slikt system. Det jeg ønsker er stort sett å bruke en PC som HD basert opptaker, og da helst med timeshift funksjon. Har du god erfaring med denne? Evt. har du også testet andre tilsvarende systemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå