Espen98 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Hei. Jeg har Microsoft office 2013, det var noe vi fikk fra skolen når vi kjøpte ut pcen, men så så jeg at det har kommet en ny oppdatering og så sklle jeg laste den ned, men nå plutselig har jeg microsoft office 2016 og 2013. hva vil skje med microsoft office, vil det slutte og funke, vil dt gå fint, kan jeg slette microsoft office 2013 og bruke 2016 eller omvendt? er helt avhening av å ha microsoft office. på forhånd, takk for hjelpen setter stor pris på det:) -Fortvilt student Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Fikk du bruks lisensen til MSO2013 på 2016? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Er det Office 2013 eller Office 365 i 2013-drakt du fikk lisens på? Det kan du se i et av Office-programmene, eksempelvis Word: Under Fil, Konto vil det stå dersom det er et Office 365-produkt, hvis det er det må du ha abonnement for å kunne bruke det. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Det er ikke programmet som er viktig her, det er hvilken lisens du har, da blir spørsmålet; Har du en konto som du har knyttet lisens til (feks logger du inn i office med en skole-konto), eller har du en skolelisens som office 2013 var aktivert med, dette kan du sjekke ved å gå på word - fil - alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå