Asmodeus* Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hehe det er to vakter som snakker sammen på enern og da forteller han ene hva han kaller Pistolen sin:Dick Justice! og det er en TV-Serie på max Payne II Hehe har sett alle TV-programmene på enern og toern Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 "I was giving Vlad his gun back - one bullet at a time" Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Max payne 1: De to terroristene som sitter og snakker om hvor fett det hadde vært å kunne det bullet-time greiene. Det var morsomt der og da. Nå kommer jeg på hvor mye jeg har gått glipp av når det gjelder humoren i 2eren. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nå kommer jeg på hvor mye jeg har gått glipp av når det gjelder humoren i 2eren. Me too. Spillet ble slettet da jeg formaterte, og jeg har ikke sett tv programmene engang. *snufs* Syntes allikevel at mafiabossen i baseballbatboy kostyme var morsom. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 "Kong Whiskey - Makes you go ape" plakaten i MP1 var litt tøff da Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Inne på politistasjonen kan man overhøre et avhør med en kar som har drept kona og postmannen med øks. Han har noen sinnerike bortforklaringer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå