Ulv Sandberg Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Pubertet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Flott, rett og slett et meget fint portrett! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Taker så mye for kommentaren Fredrik! mvh Ulv Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Litt av en hårmanke på denne karen! Flott fotografert, men jeg sitter med en liten følelse at det kanskje skulle vært litt mer hals? Det er akkurat som han strekker hals for å få plass oppi ruta. Skjønner du hva jeg mener? Det er slett ikke sikkert det ville blitt noe bedre altså, jeg er ingen ekspert Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Fint portrett. Har du forsøkt det i svarthvit? Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Litt av en hårmanke på denne karen! Flott fotografert, men jeg sitter med en liten følelse at det kanskje skulle vært litt mer hals? Det er akkurat som han strekker hals for å få plass oppi ruta. Skjønner du hva jeg mener? Det er slett ikke sikkert det ville blitt noe bedre altså, jeg er ingen ekspert Takker så mye for konstruktiv kommentar, og enig med deg, hadde nok blitt bedre med mer hals. mvh Ulv Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Fint portrett. Har du forsøkt det i svarthvit? Roar Ja, har prøvd, men synes det ble bedre i farger med det gyldne håret...takker! mvh Ulv Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Kult portrett! Takker for det Tove! mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg