teigas123 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Har lest en del og surfet en del på tripadvisor. Men tenkte jeg skulle høre om noen hadde personlige erfaringer. Skal til Oslo 3- 5 juni med noen venner for vi skal i bryllup.Vi har vel egentlig tenkt at for 2 netter skal det ikke overstige så veldig mye mer en 2100 kroner uten parkering. Pr person eller pr par.Vi har sett litt på Scandic Edderkoppen , rommene der ligger rett under tusen lappen pr natt, noen av de andre hadde også sett på Thon Panorama, der fikk en visst et veldig stort rom til en web pris for normal rom, syntes det nesten hørtes litt fishy ut? At det må være dårlige rom? Men kan hende det er for å dra kunder?Om noen har hoteller de har bodd på og vert fornøyd eller ikke fornøyd så del gjerne erfaringer. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Jeg bor i nærheten så jeg bor vanligvis ikke på hotell i Oslo, men jeg har gjort det ved en anledning og det var Royal Clarion, som ligger ved Jernbanetorget. Meget fint hotell med god service og frokost, så det virker som et sikkert valg, men jeg tviler på at det er det billigste. Suveren beliggenhet da. Endret 2. april 2016 av Spartapus Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Jeg bor i nærheten så jeg bor vanligvis ikke på hotell i Oslo, men jeg har gjort det ved en anledning og det var Royal Clarion, som ligger ved Jernbanetorget. Meget fint hotell med god service og frokost, så det virker som et sikkert valg, men jeg tviler på at det er det billigste. Suveren beliggenhet da. Tusen takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Har ikke brukt noen av hotellene, dvs mulig Thon Oslo Panorama har hatt et annet navn tidligere - og da kan hende jeg har brukt det. Men jeg bruker Thon Hotels mange andre steder, og jeg har aldri vært misfornøyd. Alle hoteller i Oslo kan ha svært gode tilbud i helger, det er ikke noe fishy - bare normalt. Dere har fått tilbud på et såkalt Standard Room Triple/Family, http://www.thonhotels.no/hoteller/land/norge/oslo/thon-hotel-oslo-panorama/om-rommene/ - se litt ned på siden. Grunnen til den lave prisen er at dere må forhåndsbetale. Dere kan også sjekke Thon Hotel Cecil, folk jeg kjenner har vært fonøyd. Endret 2. april 2016 av Bolson Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Bor på park inn by radisson denne helgen, greit hotel til god pris. betaler rundt 700 pr natt i dobbeltrom, dog uten frokost. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Har lest en del og surfet en del på tripadvisor. Men tenkte jeg skulle høre om noen hadde personlige erfaringer. Skal til Oslo 3- 5 juni med noen venner for vi skal i bryllup. Vi har vel egentlig tenkt at for 2 netter skal det ikke overstige så veldig mye mer en 2100 kroner uten parkering. Pr person eller pr par. Hvis du setter tak på romprisen, men ikke parkering så kan du få en overraskelse. Parkering 2 døgn i Oslo sentrum kan fort koste en del. Hvor i Oslo skal dere? Ønsker dere gangavstand til noen fasiliteter? Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Takk for svar Har en viss peikepinne nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå