Anskar Kallestad Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg har en ny Acer bærbar Windows 10 maskin, med 4 MB RAM. Jeg ville laste ned og installere VLC mediespiller, men fant ut at det finnes en 32-bit versjon (VideoLAN) og en 64-bit versjon (Cnet). Hva er lurt å velge? Fordeler og ulemper mv? Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Skal du gjøre no annet enn å se videofiler ? Lenke til kommentar
Anskar Kallestad Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Skal du gjøre no annet enn å se videofiler ? Nei. Hovedsakelig til gjennomsyn av egne opptak. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg har en ny Acer bærbar Windows 10 maskin, med 4 MB RAM. 4MB RAM er nok litt lite til å se videofiler 32bit versjonen anbefales fortsatt så vidt jeg vet, 64bit'en trenger visst mer ressurser. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Da merker du ingen forskjell Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Last aldri ned software andre steder enn der de utvikler det. Er som å be om å få inn styggedom på maskina. Finn ut om du har 32bits eller 64bits windows, og last ned tilsvarende VLC fra den offisielle siden: http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html Om du ikke finner 64bits programvare av noe, men kjører 64bits operativsystem, er det ok. Da laster du ned 32bits applikasjon. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Det hadde vært lurt bare å ta en, og om det ikke virket, ta den andre. Da hadde du sluppet å kaste bort tid. Og (som sagt over) last alltid ned fra produsentens side. Endret 2. april 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Anskar Kallestad Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Raskt løst, jeg installerer 32-bit versjonen jeg fant på VideoLANs nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå