sdf123 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Skal kjøpe en del 10+ oppbevaringsbokser og tenkte da i gjennomsiktig plast på str 60L +. Jeg ser at Jula, Biltema, Clash Ohlson, Coop osv ha. De fleste koster over 100kr. Noen som kan anbefale noen? De må kunne stables og tåle en litt dytt uten at de sprekker. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 IKEA har mange. Søk på "samla". Eksempel: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09850874/ (jeg har flere på loftet. De er stablet og stappfulle/tunge uten at noen har sprukket eller vist tegn på skade) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Vi har noen fra IKEA og noen fra Europris. Fraråder Europris sine, de sprakk veldig lett Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Takk for tipset, Ikea hadde jeg ikke tenkt på! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 SmartStore anbefales sterkt. Finnes på Clas Ohlson, Jysk, Coop Obs, Coop Xtra og mange andre steder. Litt pricy, men verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå