Skatteflyktning Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Her linken til tråden med annen person i lignende situasjon, dog vedkommende gjennomførte hva du tenker på. Mulig det er en tråd som er verdt å titte på, og eventuellt mulig vedkommende kan gi noe råd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1694788 Endret 5. april 2016 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 For meg så høres dette mer ut som om det er noe fundamentalt galt med Civilix Om det er noe galt med meg eller ikke er lite interessant, ta gjerne og svar på hva jeg skriver. Er ikke du helt riktig fletta sammen eller hva er det som er greia? Hvordan kan du påstå at han gikk frivillig med på å ha sex med denne mannen når han svart på hvitt skriver at han ble voldtatt? For et vanvittig provoserende utsagn. Går utifra at det var intensjonene dine også. Du ser ikke selv hvor forskrudd det høres ut? Jeg sa ingenting om det var frivillig eller ikke, jeg har ingen intensjoner om å provosere, men jeg ser ikke noen grunn til å ungå å si noe fordi noen kan bli provosert. Det er klart at han ønsker en reaksjon i form av anger eller unnskyldning. TS sliter åpenbart med det som skjedde og jeg tror det er vanskelig for han å vite at kameraten gir faen og ikke bryr seg om smerten han har påført TS, spesielt med tanke på at de har vært bestevenner siden barneskolen. Det er et helt vanvittig svik. Sannsynligvis har TS vært i sjokk etter det som skjedde og i dette tilfellet kan jeg tenke meg at sjokkfasen har vart mye lengre enn noen timer og dager, det er nok derfor han aldri har kuttet kontakten helt, men hatt "noe" kontakt. Og jeg tror egentlig at han nå har kommet i reaksjonfasen og derfor har han disse tankene. Han burde ønske å bevege seg videre i livet, hevn er en veldig lite produktiv ting å søke etter. Ett år i sjokktilstand(!?), spesielt når man har hatt profesjonell hjelp, høres lite sannsynlig ut. Han har en gylden mulighet til å kutte all kontakt, hvorfor ødelegge det? Hevn er aldri en god løsning. 1 Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Jeg sa ingenting om det var frivillig eller ikke, jeg har ingen intensjoner om å provosere, men jeg ser ikke noen grunn til å ungå å si noe fordi noen kan bli provosert. Han burde ønske å bevege seg videre i livet, hevn er en veldig lite produktiv ting å søke etter. Ett år i sjokktilstand(!?), spesielt når man har hatt profesjonell hjelp, høres lite sannsynlig ut. Han har en gylden mulighet til å kutte all kontakt, hvorfor ødelegge det? Hevn er aldri en god løsning. Nå fantaserer han foreløpig kun om hevn, han har ikke gått noe nærmere innpå at han ønsker å gjennomføre det. Jeg ordla meg nok litt feil, han har nok vært i reaksjonfasen for det meste, med tanke på depresjon og PTSD. Han er sikkert nærmere å komme inni bearbeidingsfasen etter å ha kuttet denne fyren utav livet sitt. Du fikk det iallefall til å høres ut som om TS egentlig var med på dette frivillig men angret i ettertid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå