Linepusle Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Kjempeflott med morgentåken - og et morsomt spesielt tre.... Morgentåke, og utvekster på trær blir fine motiver, ser jeg... Morgentåke ble meget bra. Dyster stemning. De knotete trærne gjorde tåkebildet ekstradystert. Takk skal dere ha. Jeg er en tåkedigger, så det var ikke gøy å gå inn på jobben n år det endelig var litt tåke! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 flott tåke bilde. jeg også elsker tåke. jeg nærmest småsprang til jobben/mot midtbyen den dagen, for tåken begynte å lette da jeg kom ut. fine detaljer fra treet. det er ikke så dumt å se opp, ned og rundt når man er ute å gå, hvis man har tid da. 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 flott tåke bilde. jeg også elsker tåke. jeg nærmest småsprang til jobben/mot midtbyen den dagen, for tåken begynte å lette da jeg kom ut. fine detaljer fra treet. det er ikke så dumt å se opp, ned og rundt når man er ute å gå, hvis man har tid da. Takk! Jeg kjenner den følelsen - jeg har det akkurat på samme måte. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 16. april. Flatparkert Parkering forbudt-skilt. EXIF: f/8, 1/500s, 12 mm, ISO 200 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Fint sett. Overkjørt parkering forbudt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Perspektiv over 16.april - utrolig hva du legger merke til Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 hehe...du er veldig observant. veldig fint at du har fått med dybden. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Fint sett. Overkjørt parkering forbudt Takk skal du ha. Fester gjør meg nok mer observant enn vanlig. Perspektiv over 16.april - utrolig hva du legger merke til Takk, Randi. Ja, fester tester blikket. hehe...du er veldig observant. veldig fint at du har fått med dybden. Takk! Fint at du synes det. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 18.april. I barndommen kalte vi slike biler "dollarglis". Dette minner mer om djevelens tanngard, spør du meg. DeSoto, fra en gang på 1950-tallet antagelig? EXIF: 1/200s, f/7.1, 24 mm, ISO 200 EXIF: 1/250, f/7.1, 32 mm, ISO 200 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Oi, den var lekker. Linepusle - (jeg holder på å redigere en del slike "dollarglis" fra Cuba jeg nå.) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Oi, den var lekker. Linepusle - (jeg holder på å redigere en del slike "dollarglis" fra Cuba jeg nå.) Flotte biler med særegne detaljer. De har sjel... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Oi, den var lekker. Linepusle - (jeg holder på å redigere en del slike "dollarglis" fra Cuba jeg nå.) Flotte biler med særegne detaljer. De har sjel... Her er noen av dem Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Fine detaljer i Desotoen. Fint at noen tar vare på dollarglisene. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 herlig farge og utsnitt på bilen! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Herlig dollarglis, så skinnende blank og fin. Er nok høyt elsket. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Fine detaljer i Desotoen. Fint at noen tar vare på dollarglisene. Takk! Ja, den var veldig fin i lakken og tydelig ute på vårtur. herlig farge og utsnitt på bilen! Takk! Grillen var så blank og fin og så virkelig ut som et glis. Herlig dollarglis, så skinnende blank og fin. Er nok høyt elsket. Takk! Ja, den bar tydelige preg på å være høyt skattet, og den sto der og brisket seg! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 23. april Liten aktivitet for tiden... Aprilvær så det monner, med snøbyger sol og klarvær om hverandre. Lørdag lå det snø på bakken selv nede i fjæra. Bildet viser hvordan sykkel- og gangveien, bevisst eller ubevisst, er lagt i svinger. Det er kanskje ikke akkurat komisk for andre enn folk som er opptatt av linjer - eller syklister. EXIF: f/11, 1/500s, 30 mm, ISO 200. Ganske croppet - tatt nærmest i farta på vei til en buss. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Så flott - du legger merke til så mye. Morsomme linjer i det bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Av dine siste bilder her, merker jeg meg spesielt "dollargliset"- lekkert! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Så flott - du legger merke til så mye. Morsomme linjer i det bildet. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå