Linepusle Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Ett år siden siste fest for min del, og jeg trenger et vårlig spark for å komme meg ut med kamera. Aprilfest 2016 - Linepusle - Hurra meg rundtBruker: LinepusleUtfordring: Se rundt meg, gjerne med skjevt blikk, opp ned, og helst humor - i vårlige TrondheimDeltakernivå: PingleUtstyr: Panasonic LUMIX GM1, 12-32 mm (og kanskje Nikon D40 med ulike objektiver.) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Her er det bare å hive seg rundt! Jeg var på fototreff i Trondheim i dag og det ble en kort ute-affære grunnet gråvær og regn, men det ble noen motiver. Tittel: Crazy party girl... (for de som ikke kjenner damen: Det er ordfører Rita Ottervik (Ap), og hun er ikke little i hvertfall...) EXIF: 1/40 s f/9, 27 mm, ISO 200 Endret 2. april 2016 av Linepusle Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Den så jeg ikke, Linda - fin var den. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Morsomt bilde, ja Ikke little, men kanskje litt crazy på den gode måten? Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Ser ut som en frodig dame som tåler litt tøff presentasjon. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Den så jeg ikke, Linda - fin var den. Takk. Svartlamon er så rik på inntrykk at vi aldri ser akkurat det samme, nei! Morsomt bilde Takk! Morsomt bilde, ja Ikke little, men kanskje litt crazy på den gode måten? Tja, hvem vet? Kanskje hun er crazy? Det hadde blirr litt morsommere i rådhuset da, tenker jeg. Men hun har et veldig godt og stort smil! Ser ut som en frodig dame som tåler litt tøff presentasjon. Jeg tror hun er både frodig og tøff, ja, men man vet jo aldri hva som sårer, og profilerte politikere må sikkert tåle ganske mye. Sikkert tøft til tider. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 3. april. Fototreff i går, og dette bildet viser en skulptur fra Nidarosdomen som står utenfor Nidarosdomens restaureringsarbeider (NDR). Den har nok stått som en gargoyle over et nedløp. Det er vel tenkt at den skal erstattes - eller kanskje den er det alt? Men i ny form? EXIF: f/5, 1/160 s., ISO 200, 14 mm Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ja, denne er fantasifull - du fant noe i går også da. Tar meg en fridag jeg, pingler jo. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Ja, denne er fantasifull - du fant noe i går også da. Tar meg en fridag jeg, pingler jo. Lettvint bilde, og det blir nok definitivt pingle, selv om jeg starter friskt! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Fin steinfigur/gargoile. Steinhuggeren må ha hatt litt humoristisk sans. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Skulpturen var nesten litt grotesk, morsomt fanget. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Morsomt av ordføreren, og spesiell den skulpturen (så nesten ut som en trukket visdomstann).... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 jeg fikk heller ikke med meg denne plakaten fra fototreffet. artig var den. flott detalje av skulpturen. en veldig merkelig positur? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Ja, denne er fantasifull - du fant noe i går også da. Tar meg en fridag jeg, pingler jo. Den står der og innbyr til fotografering, ja. Ja, denne er fantasifull - du fant noe i går også da. Tar meg en fridag jeg, pingler jo. Lettvint bilde, og det blir nok definitivt pingle, selv om jeg starter friskt! Fin steinfigur/gargoile. Steinhuggeren må ha hatt litt humoristisk sans. Ja, både historiens og dagens steinhuggere. En av de siste som kom opp i dette årtusenet skal visst ha trekk fra Bob Dylan og en annen Frankenstein! Skulpturen var nesten litt grotesk, morsomt fanget. Takk. Innbyr til fotografering, synes jeg. Morsomt av ordføreren, og spesiell den skulpturen (så nesten ut som en trukket visdomstann).... Takk. Jeg liker litt humoristisk vinkling på ting. jeg fikk heller ikke med meg denne plakaten fra fototreffet. artig var den. flott detalje av skulpturen. en veldig merkelig positur? Den står på hjørnet ved Nidarosdomens restaureringsarbeider. Den kan faktisk være vanskelig å ta bilde av, fordi det er fort gjort få den litt for grotesk, synes jeg da. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 6. april. Morgentåke på vei til jobb. EXIF: 9. april En tur i nærområdet etter middag, mest for å klarne hodet. Jeg løftet blikket ganske mye og fant mange motiver i trær. EXIF: f/3.9, 1/125 s., 16 mm, ISO 200 EXIF: 1/80 s, f/5.6, 32 mm, ISO 500 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Kjempeflott med morgentåken - og et morsomt spesielt tre.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Morgentåke, og utvekster på trær blir fine motiver, ser jeg... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Morgentåke ble meget bra. Dyster stemning. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 De knotete trærne gjorde tåkebildet ekstradystert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå