Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[Løst] Hjelp til kjøp av gaming-headset.

Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt forrige headset streika nylig, så jeg må nå investere i et nytt. Dette headsettet skal hovedsaklig brukes til spilling, men burde også fungere greit til ting som film og musikk. Av spill så spiller jeg de fleste sjangere, selv om det hovedsaklig går i ting som GTA V, Far Cry og Skyrim om dagen. 

Jeg har ikke veldig mye peiling på lyd og headset, men jeg vil helst ha et lukket headset med god isolasjon(vil ikke høre ting rundt meg). Komfort er også ganske viktig da jeg gjerne spiller i noen timer i strekk, og enkelte headset kan gi ubehag i hodet over lengre bruk. Mikrofon er for all del ikke et must. 

Budsjett: kr 1-2.000, men heller nærmere kr 1.000 enn 2.000.

Setter stor pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Protip: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Leather-Ear-Pads-Cushion-Replacement-for-Beyerdynamic-DT770-DT880-DT990-/172039812662?hash=item280e5f3636:g:18QAAOSwSdZWe~35

Disse øreputene syns jeg er bedre enn velourputene som følger med originalt selv om origninalene er gode. Men de blir gøggete om du bruker de mye.

Hehe, takk for tipset, men jeg trur ikke jeg har behov for dette. Har allerede mottatt mitt DT770 og fått prøvd det en god stund. Komforten og lyden er en god høyde over headset jeg har brukt penger på tidligere, og har egentlig ikke noe negativt å sette fingeren på, så ser ikke noe grunn til å investere kr 200 ekstra. 

Om noe, kanskje litt lang kabel, som ikke kan byttes.

Lenke til kommentar

Protip: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Leather-Ear-Pads-Cushion-Replacement-for-Beyerdynamic-DT770-DT880-DT990-/172039812662?hash=item280e5f3636:g:18QAAOSwSdZWe~35

Disse øreputene syns jeg er bedre enn velourputene som følger med originalt selv om origninalene er gode. Men de blir gøggete om du bruker de mye.

Hehe, takk for tipset, men jeg trur ikke jeg har behov for dette. Har allerede mottatt mitt DT770 og fått prøvd det en god stund. Komforten og lyden er en god høyde over headset jeg har brukt penger på tidligere, og har egentlig ikke noe negativt å sette fingeren på, så ser ikke noe grunn til å investere kr 200 ekstra. 

Om noe, kanskje litt lang kabel, som ikke kan byttes.

Dt770 er milevis bedre enn alle gamingheadsett. Gamingheadsett er markedsført bullshit som ikke leverer i nærheten av den lydkvaliteten det burde for prisen det koster. Så du har gjort det beste valget med å velge dt770 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...