RandiA Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Bilde 11 – 23.April: Jada, det er april! Exif: 1/200– f/4.0 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Alternativt: Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Ai, ai, kan jo tvile på at det er vår når en ser slikt, men rødveisen ser ut til å være en tøffing, fint med det tynne snøfloret, nesten gjennomsiktig. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 flotte blomsterbilde delvis dekket med snø. er ikke det typisk trændersk vårvær Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Ai, ai, kan jo tvile på at det er vår når en ser slikt, men rødveisen ser ut til å være en tøffing, fint med det tynne snøfloret, nesten gjennomsiktig. Joda - nå skinner solen og alt det hvite er borte, rødveisen like fin flotte blomsterbilde delvis dekket med snø. er ikke det typisk trændersk vårvær Helt typisk ja krøllx Ser ikke noe hvitt nå - men det kan nok komme igjen når som helst Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Mye artig og bra her! Må vel si bilde 11 er favoritt Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Jeg er slett ikke sikker på at det er april, jeg! Men vi får vel kanskje håpe det endrer seg. Bilde 11 er veldig "tidstypisk" og veldig fint! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Du fortsetter med fine blomsterbilder o.a., ser jeg. Som favoritt velger jeg meg bilde 11, som et "erketypisk" og meget bra vårbilde... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Takk, takk for kommentarer - i dag kom det sludd og hagl igjen, så dagens ble en Houseplant fra Glasshuset Bilde 12 – 27.April: Gerbera - Houseplant Exif: 1/100– f/2.8 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Nydelig Gerbera, det der! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Det var jo et skikkelig pangmotiv, sikkert mye bedre enn sludd og snø, misunner deg ikke. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Bilde 11 synes jeg var bra. Litt trist med snø på den fine blomsten. Gerbera var et lekkert motiv. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Nydelig Gerbera, det der! Det var jo et skikkelig pangmotiv, sikkert mye bedre enn sludd og snø, misunner deg ikke. Bilde 11 synes jeg var bra. Litt trist med snø på den fine blomsten. Gerbera var et lekkert motiv. Takker for hyggelige kommentarer...... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Avslutter en pinglete aprilfest - og konstaterer at det er vår - helt snøbart og solen skinner, gradestokken er godt oppe på pluss-siden.Takk til alle jeg har hatt følge med - har prøvd å besøke trådene til alle jevnlig, men tiden har ikke strukket til for så mange kommentarer. - Mange bilder har imponert meg - folks kreativitet også….. Bilde 13 – 30.April: Chrysanthemum - Det er vår Exif: 1/640– f/5.0 - ISO 200 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Så bra at det ble vår til slutt, får bare håpe den varer, Det var en fargesterk avslutning med mye fine detaljer Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Meget fargerik avslutting på aprilfesten. Fint gjennomført. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 flott bilde av trio blomstene - fargerike og livlige. fin avslutning på festen med sterke farger og linjer på Chrysanthemum Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Så bra at det ble vår til slutt, får bare håpe den varer, Det var en fargesterk avslutning med mye fine detaljer Meget fargerik avslutting på aprilfesten. Fint gjennomført. flott bilde av trio blomstene - fargerike og livlige. fin avslutning på festen med sterke farger og linjer på Chrysanthemum Tusen takk for kommentarer og følge gjennom April-festen. Så kom jeg igjennom i år også da - om enn som Pingle denne gangen. Endret 3. mai 2016 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå