Gå til innhold

Aprilfest 2016 - RandiA - Våren kommer kanskje?

Anbefalte innlegg

Kan vel ikke svikte i år heller - har vært med på alle april-festene (9.gang dette) - men denne gangen MÅ jeg prøve å holde meg til "bare Pingle" - rett og slett fordi jeg ikke kan la flere bilder hope seg opp nå - har mange hundrede å redigere fra turer. (Faktisk 2000) -  Men et par "pingler" i uken fra eller til bør jeg greie…..

Aprilfest 2016 - RandiA - Våren kommer kanskje?
Bruker: RandiA
Utfordring: Mest for å holde foto-hobby ved like, mest med 45mm, men også andre objektiver
Deltakernivå: Pingle
Utstyr: Panasonic LUMIX DMC-GX7. og flere objektiver

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var så opptatt av å dekke kameraet for regnet i dag, at jeg helt glemte å sette rett blenderåpning…..

Bilde 1 – 2.April: Tid for vår-rydding på Svartlamon?

26163974206_8bca7db356.jpg

Exif: 1/400 – f/2.8 - ISO 200

Exposure Compensation: 0

Lens: LUMIX G VARIO 12-35/F2.8

Focal Length: 21mm

Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var så opptatt av å dekke kameraet for regnet i dag, at jeg helt glemte å sette rett blenderåpning…..

Bilde 1 – 2.April: Tid for vår-rydding på Svartlamon?

26163974206_8bca7db356.jpg

Exif: 1/400 – f/2.8 - ISO 200

Exposure Compensation: 0

Lens: LUMIX G VARIO 12-35/F2.8

Focal Length: 21mm

Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7

Ganske typisk Svartlamon, ja. Fint.

Lenke til kommentar

Da jeg så det første bildet (no. 1), lurte jeg på om du fortsatt befant deg i Havana, men det var det ikke! Skikkelig fargeklatt.

Godt å se det fine vårtegnet fra i dag, lekker Hepatica, regndråper blir sjeldent feil.

Ja, Svartlamon kan minne litt om fargerike Havana, Jorun. - Og våren er i rute her hjemme, godt å være fri hålken.

Det ser ut som om det trenges en vår-rydding der ja :) Minner om bakgården vår ...

Da er det bare å starte vår-ryddingen i bakgården, tomsi....

Lenke til kommentar

Tid for vår-rydding på Svartlamon?

Interessant bilde og det skulle vært enda mer interessant og vite historien til området og bebyggelsen, er det litt sånn bortglemt område som kommunen har oversett/oppgitt eller er det en form for "fellesskap" ?

Lenke til kommentar

Et beskrivende vår-rot i første bildet, nydelig blåfarge i blomsterbildet, og kriminell vandring var interessant...   :)

Takk, takk - ja, vandringen måtte dokumenteres, meget interesssant.

Fint bilde av kriminell vandring på Nidarosdomen. Skarpt og fint, samt mye som skjer i bildet.

Takk for hyggelig kommentar

Jeg skjønner jeg må ta en titt på trønderkrim, flotte detaljer fra Nidarosdomen.

"Trønderkrim" har dokumnetert byen på en interessant måte ja - i tillegg fikk vi høre om om del "helter" fra virkeligheten også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...