RandiA Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Kan vel ikke svikte i år heller - har vært med på alle april-festene (9.gang dette) - men denne gangen MÅ jeg prøve å holde meg til "bare Pingle" - rett og slett fordi jeg ikke kan la flere bilder hope seg opp nå - har mange hundrede å redigere fra turer. (Faktisk 2000) - Men et par "pingler" i uken fra eller til bør jeg greie….. Aprilfest 2016 - RandiA - Våren kommer kanskje?Bruker: RandiAUtfordring: Mest for å holde foto-hobby ved like, mest med 45mm, men også andre objektiverDeltakernivå: PingleUtstyr: Panasonic LUMIX DMC-GX7. og flere objektiver Endret 2. april 2016 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Jeg var så opptatt av å dekke kameraet for regnet i dag, at jeg helt glemte å sette rett blenderåpning….. Bilde 1 – 2.April: Tid for vår-rydding på Svartlamon? Exif: 1/400 – f/2.8 - ISO 200 Exposure Compensation: 0 Lens: LUMIX G VARIO 12-35/F2.8 Focal Length: 21mm Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg var så opptatt av å dekke kameraet for regnet i dag, at jeg helt glemte å sette rett blenderåpning….. Bilde 1 – 2.April: Tid for vår-rydding på Svartlamon? Exif: 1/400 – f/2.8 - ISO 200 Exposure Compensation: 0 Lens: LUMIX G VARIO 12-35/F2.8 Focal Length: 21mm Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Ganske typisk Svartlamon, ja. Fint. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Fine farger. Morsom rote-bod. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Ganske typisk Svartlamon, ja. Fint. Fine farger. Morsom rote-bod. Takker for kommentarer.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Bilde 2 – 3.April: Jada, våren er i rute - Hepatica Transylvanica Exif: 1/60 – f/7.1 - ISO 250 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 2 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Da jeg så det første bildet (no. 1), lurte jeg på om du fortsatt befant deg i Havana, men det var det ikke! Skikkelig fargeklatt. Godt å se det fine vårtegnet fra i dag, lekker Hepatica, regndråper blir sjeldent feil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Det ser ut som om det trenges en vår-rydding der ja Minner om bakgården vår ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Da jeg så det første bildet (no. 1), lurte jeg på om du fortsatt befant deg i Havana, men det var det ikke! Skikkelig fargeklatt. Godt å se det fine vårtegnet fra i dag, lekker Hepatica, regndråper blir sjeldent feil. Ja, Svartlamon kan minne litt om fargerike Havana, Jorun. - Og våren er i rute her hjemme, godt å være fri hålken. Det ser ut som om det trenges en vår-rydding der ja Minner om bakgården vår ... Da er det bare å starte vår-ryddingen i bakgården, tomsi.... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Regn på blomster blir ikke feil - heller ikke i dette bildet. Fin skarphet i blomsten som var i fokus. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Så nydelig blåveis/anemone(?) Godt å se at den dukket opp til slutt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Meget flott blomsterbilde! En flott start på festen din! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Tid for vår-rydding på Svartlamon? Interessant bilde og det skulle vært enda mer interessant og vite historien til området og bebyggelsen, er det litt sånn bortglemt område som kommunen har oversett/oppgitt eller er det en form for "fellesskap" ? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Takk for alle hyggelige kommentarer - Lademoen er et kjent område, Nautica Jeg har mange bloggomtaler om dette. (For interesserte kan jeg gi linker....) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Litt sent ute - men bildet er for 5.april - det ble tatt for en spesiell begivenhet. Bilde 3 – 5.April: Kriminell vandring Exif: 1/250– f/4.5 - ISO 800Exposure Compensation: 0 Lens: LUMIX G VARIO 12-35/F2.8 Focal Length: 18mm Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Flere bilder og mer om begivenheten Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Et beskrivende vår-rot i første bildet, nydelig blåfarge i blomsterbildet, og kriminell vandring var interessant... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Fint bilde av kriminell vandring på Nidarosdomen. Skarpt og fint, samt mye som skjer i bildet. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Jeg skjønner jeg må ta en titt på trønderkrim, flotte detaljer fra Nidarosdomen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Et beskrivende vår-rot i første bildet, nydelig blåfarge i blomsterbildet, og kriminell vandring var interessant... Takk, takk - ja, vandringen måtte dokumenteres, meget interesssant. Fint bilde av kriminell vandring på Nidarosdomen. Skarpt og fint, samt mye som skjer i bildet. Takk for hyggelig kommentar Jeg skjønner jeg må ta en titt på trønderkrim, flotte detaljer fra Nidarosdomen. "Trønderkrim" har dokumnetert byen på en interessant måte ja - i tillegg fikk vi høre om om del "helter" fra virkeligheten også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Bilde 4 – 7.April: Forfall må snart vike for en ny vår Exif: 1/200 – f/3.2 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå