WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 WubWub, Du sier indirekte at du føler deg like moden som en 16-åring. Det er ikke alt du trenger å "skryte" av. Hvor unge jenter du har deg med for eksempel, hva angår det andre? Samfunnet ser på deg som en pervers mann, hvis du ikke liker det så trenger du ikke å leve som en. Og jeg ser på samfunnet som et perverst narsissisitisk samfunn. What now? Så du melder deg ut av samfunnet siden du ikke klarer å tilpasse deg til det. Hvis du ikke allerede får profesjonell hjelp, syntes jeg du bør oppsøke det, det er ingen skam i det. At du har respekt for loven er veldig bra, og jeg håper du er fornøyd med tilværelsen eller blir det Ok jeg klarer ikke tilpasse meg samfunnet til tross for at jeg følger eller normer og regler til punkt og prikke? Drøy påstand. Har du noen bevis på at jeg ikke evner tilpasse meg samfunnet? Do tell. Og nei jeg skal ikke melde meg ut av samfunnet. Dette blir litt for dumt og barnslig. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg ble truet på livet i et annet forum. Vedkommende sa han skulle komme å kjøre en kniv gjennom strupen min. Jeg tok så skyterprøven og jegerprøven så jeg har nå en smith & wesson revolver. Jeg skal ikke bruke den, men jeg kan altså forsvare meg om det kommer noen på døren min med onde hensikter. Altså, med vold i tankene. Vis sitater som beviser det du sier. Alt jeg har sagt er at jeg vil prøve forsvare meg om jeg blir angrepet i mitt eget hjem. Om det er med våpen eller for hånd kan jeg ikke vite for jeg er ikke synsk. Alle helst ønsker jeg at jeg aldri vil bli satt i en posisjon hvor jeg er nødt til å benytte meg av min nødverge. Alle helst vil jeg at folk skal la meg være ifred, og aller helst vil jeg la andre folk være ifred. Om du har noen drapstrusler eller ytringer om å utøve vold med våpen så er det på tide at du blar frem sitater. Men det kan du ikke, for du juger om et alvorlig tema for å sverte meg. Derfor velger jeg nå å sende rapport på deg, ikke bare for å juge men også for å aktivt trolle ved å lede tråden innpå usaklige spor med anklager som du henter fra fri fantasi. Om du ikke har tenkt å bruke den påståtte revolveren som du lyver om. Hvorfor løy du da om at du tok jegerprøven/skyteprøven for så å kjøpe revolver? Det er du som vrir og vender når du påstår at jeg sier du har kommet med drapstrusler. Er du helt sikker på hva du skriver? Har du kontroll? Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Jeg ble truet på livet i et annet forum. Vedkommende sa han skulle komme å kjøre en kniv gjennom strupen min. Jeg tok så skyterprøven og jegerprøven så jeg har nå en smith & wesson revolver. Jeg skal ikke bruke den, men jeg kan altså forsvare meg om det kommer noen på døren min med onde hensikter. Altså, med vold i tankene. Vis sitater som beviser det du sier. Alt jeg har sagt er at jeg vil prøve forsvare meg om jeg blir angrepet i mitt eget hjem. Om det er med våpen eller for hånd kan jeg ikke vite for jeg er ikke synsk. Alle helst ønsker jeg at jeg aldri vil bli satt i en posisjon hvor jeg er nødt til å benytte meg av min nødverge. Alle helst vil jeg at folk skal la meg være ifred, og aller helst vil jeg la andre folk være ifred. Om du har noen drapstrusler eller ytringer om å utøve vold med våpen så er det på tide at du blar frem sitater. Men det kan du ikke, for du juger om et alvorlig tema for å sverte meg. Derfor velger jeg nå å sende rapport på deg, ikke bare for å juge men også for å aktivt trolle ved å lede tråden innpå usaklige spor med anklager som du henter fra fri fantasi. Om du ikke har tenkt å bruke den påståtte revolveren som du lyver om. Hvorfor løy du da om at du tok jegerprøven/skyteprøven for så å kjøpe revolver? Det er du som vrir og vender når du påstår at jeg sier du har kommet med drapstrusler. Er du helt sikker på hva du skriver? Har du kontroll? Jeg har nå trykket på rapport knappen å klaget deg inn for avsporing over 10 ganger nå. Denne tråden handler ikke om jakt eller revolvere. Den handler om en relasjon mellom en kvinne og en mann. Om du ikke ønsker diskutere dette så får du hoppe videre å prøve finne en annen tråd som handler om revolvere. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg ble truet på livet i et annet forum. Vedkommende sa han skulle komme å kjøre en kniv gjennom strupen min. Jeg tok så skyterprøven og jegerprøven så jeg har nå en smith & wesson revolver. Jeg skal ikke bruke den, men jeg kan altså forsvare meg om det kommer noen på døren min med onde hensikter. Altså, med vold i tankene. Vis sitater som beviser det du sier. Alt jeg har sagt er at jeg vil prøve forsvare meg om jeg blir angrepet i mitt eget hjem. Om det er med våpen eller for hånd kan jeg ikke vite for jeg er ikke synsk. Alle helst ønsker jeg at jeg aldri vil bli satt i en posisjon hvor jeg er nødt til å benytte meg av min nødverge. Alle helst vil jeg at folk skal la meg være ifred, og aller helst vil jeg la andre folk være ifred. Om du har noen drapstrusler eller ytringer om å utøve vold med våpen så er det på tide at du blar frem sitater. Men det kan du ikke, for du juger om et alvorlig tema for å sverte meg. Derfor velger jeg nå å sende rapport på deg, ikke bare for å juge men også for å aktivt trolle ved å lede tråden innpå usaklige spor med anklager som du henter fra fri fantasi. Om du ikke har tenkt å bruke den påståtte revolveren som du lyver om. Hvorfor løy du da om at du tok jegerprøven/skyteprøven for så å kjøpe revolver? Det er du som vrir og vender når du påstår at jeg sier du har kommet med drapstrusler. Er du helt sikker på hva du skriver? Har du kontroll? Jeg har nå trykket på rapport knappen å klaget deg inn for avsporing over 10 ganger nå. Denne tråden handler ikke om jakt eller revolvere. Den handler om en relasjon mellom en kvinne og en mann. Om du ikke ønsker diskutere dette så får du hoppe videre å prøve finne en annen tråd som handler om revolvere. Rapporteringen vil ikke bli tatt til følge fordi du dro inn våpen og vold i samme innlegg. Du kommer ingen veier med å prøve å åle deg ut av denne diskusjonen. Om du tror at det er ok i Norge å anskaffe seg våpen med det for øye å forsvare seg med vold så bør du revurdere mer enn bare din personlighetsforstyrrelse... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Skjønner meg ikke helt på alle paragrafrytterne som rent prinsipielt sier det er greit fordi hun er over lovlig alder. Hva er sjansen for at denne fyren her, som ærlig talt ikke virker helt god, har utnyttet seg av den manglende livserfaringen og dømmekraften til 16 åringen? Veldig stor. Samtidig virker TS til tross for sine 32 år til å være på et modenhetsnivå som tilsvarer kanskje en 12 åring. Om du har problemer med loven så må du ta opp dette med staten og ikke hos de som følger loven. Og om du tenker at jeg er på modenhentsnivå med en 12 åring så betyr dette at du har svært liten menneskelig kompetanse. Det finnes begreper som f.eks. moral og konsekvens som du ikke virker å forstå nettopp fordi du er ekstremt umoden. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 WubWub, Hva gjør du om du gjør henne gravid? Forstår du da hvorfor du bør ligge unna? Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 WubWub, Hva gjør du om du gjør henne gravid? Forstår du da hvorfor du bør ligge unna? Det hadde vært kjekt det. Jeg begynner jo bli gammel så det er på tide at jeg begynner produsere barn. Jeg ser ikke helt argumentet ditt, hvorfor skal jeg ligge unna? Jeg vet ikke hvor gammel du er men det vil alltid være en risiko for å sette barn til livs når ei kvinne og en mann har det gøy sammen. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Skjønner meg ikke helt på alle paragrafrytterne som rent prinsipielt sier det er greit fordi hun er over lovlig alder. Hva er sjansen for at denne fyren her, som ærlig talt ikke virker helt god, har utnyttet seg av den manglende livserfaringen og dømmekraften til 16 åringen? Veldig stor. Samtidig virker TS til tross for sine 32 år til å være på et modenhetsnivå som tilsvarer kanskje en 12 åring. Om du har problemer med loven så må du ta opp dette med staten og ikke hos de som følger loven. Og om du tenker at jeg er på modenhentsnivå med en 12 åring så betyr dette at du har svært liten menneskelig kompetanse. Det finnes begreper som f.eks. moral og konsekvens som du ikke virker å forstå nettopp fordi du er ekstremt umoden. Modenhet har ingenting å gjøre med min forståelse av moral og konsekvens. Jeg har forståelse for disse begrepene, "problemet" er at jeg ikke bryr meg. Dette handler ikke om modenhet men om helt andre ting. Endret 3. april 2016 av WubWub Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Tråden vil være stengt i en periode mens vi tar en opprydding og videre vurdering. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg