WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 (endret) med andre ord kan jeg bolle ei på 16 uten å bli straffet for det. Det er ikkje straffbart å ha seksuell omgang med ein person på 16 år, med mindre det er andre ting som ligg til grunn. Til dømes at det er ufrivillig eller vedkomande ikkje er heilt mentalt oppegåande. Fin oppsummering. Jeg vil ikke kalle meg selv for mentalt oppegående tatt i betrakning at diverse psykologer har hevdet at jeg er alvorlig syk. Jeg tror ikke noe på den beskrivelsen selv, men det er det alle som blir kjent med meg sier. Videre så er det slik at alvorlig psykisk syke IKKE får godkjent våpensøknader. Ok så noen med engstelig personlighetsforstyrrelse eller generalisert angst lidelse vil altså få avslag på søknaden sin? Det du påstår? Makan til tanketomt sludder fra ende til annen. Vrøvl kaller jeg dette. Vis oss bilde av våpenkortet ditt da? Personlighetsforstyrrelse er grunn alene til ikke å få godkjent en våpensøknad. Hvilken pistolklubb er du medlem av? Hvor ofte trener du? Det faktum at du sier du har våpen og er klar for å bruke det mot mennesker er alene en grunn til inndragelse med påfølgende anmeldelse av Politiet. Jeg tror deg ikke. Men OM det skulle være slik at du faktisk har våpen så finner politiet deg selv om du er anonym utad på forumet. Tror du jeg er født igår? Din manipulasjon biter jeg ikke på. Jeg la ut et bilde på et annet forum hvor jeg holdt et våpen og det ble et spetakkel uten like etterpå. Det skjer ikke at jeg gjentar den samme feilen. Nei. Du skal gjøre følgende. Ta bilde av våpenkortet ditt liggende på et tastatur, slik vet vi at du har gjort det jeg ba deg om. Så blender du vekk alt som kan identifisere deg. Slik som jeg har gjort på et av mine våpenkort. Du kan se det under her. Gjør du ikke dette så lyver du. Ganske enkelt. Nei det skal jeg ikke. Hvem faen tror du at du er som sitter her å befaler meg? Er jeg undersåtten din? Tråden her handler ikke engang om våpen så hva er du rører om? Ja jøss, alle som ikke lar seg diktere av deg er løgnere. Roger that. Det er på høy tid du slutter sabotere debatten med trolling / spekulasjoner om irrelevante ting. Endret 3. april 2016 av WubWub Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Så her har vi en mentalt hemmet oh ustabil person i 30årene,som vil ha våpen for å skyte folk som kommer på døren. Han foretrekker også sex med tenåringer, helst noen som nettopp har blitt lovlig. Høres ut som en drøm både for svigers og jenta selv. 4 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Så her har vi en mentalt hemmet oh ustabil person i 30årene,som vil ha våpen for å skyte folk som kommer på døren. Han foretrekker også sex med tenåringer, helst noen som nettopp har blitt lovlig. Høres ut som en drøm både for svigers og jenta selv. Damn straight bro Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Nei det skal jeg ikke. Hvem faen tror du at du er som sitter her å befaler meg? Er jeg undersåtten din? Tråden her handler ikke engang om våpen så hva er du rører om? Ja jøss, alle som ikke lar seg diktere av deg er løgnere. Roger that. Det er på høy tid du slutter sabotere debatten med trolling / spekulasjoner om irrelevante ting. Tråden her handlet om våpen det øyeblikket du tok det opp. Sex med en liten jente er en ting, men å snakke om å drepe folk er noe helt annet. Håper og antar politiet har deg i søkelyset nå snart Og... Du lyver Edit: man kan egentlig se bort fra hva jeg har bidratt med for TS er åpenbart et av to. Troll eller et særdeles psykisk sykt individ. Endret 3. april 2016 av Dufen Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 med andre ord kan jeg bolle ei på 16 uten å bli straffet for det. Det er ikkje straffbart å ha seksuell omgang med ein person på 16 år, med mindre det er andre ting som ligg til grunn. Til dømes at det er ufrivillig eller vedkomande ikkje er heilt mentalt oppegåande. Fin oppsummering. Jeg vil ikke kalle meg selv for mentalt oppegående tatt i betrakning at diverse psykologer har hevdet at jeg er alvorlig syk. Jeg tror ikke noe på den beskrivelsen selv, men det er det alle som blir kjent med meg sier. Korfor er eg ikkje overrasket. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg har vært sammen med ei dame som hadde en 45 år gammel kjæreste da hun var 16, så dette er langt ifra noen stor krise. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Nei det skal jeg ikke. Hvem faen tror du at du er som sitter her å befaler meg? Er jeg undersåtten din? Tråden her handler ikke engang om våpen så hva er du rører om? Ja jøss, alle som ikke lar seg diktere av deg er løgnere. Roger that. Det er på høy tid du slutter sabotere debatten med trolling / spekulasjoner om irrelevante ting. Tråden her handlet om våpen det øyeblikket du tok det opp. Sex med en liten jente er en ting, men å snakke om å drepe folk er noe helt annet. Håper og antar politiet har deg i søkelyset nå snart Og... Du lyver Jeg får vondt i hodet av svaret ditt. Snakk om å forvrenge realitetene. Vis oss gjerne hvor det er snakk om å drepe andre mennesker. Bruk sitat knappen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Fordi jeg kommer til å beskytte meg selv og mitt hjem. Akkurat som alle andre i verden Og hvordan har du tenkt å beskytte deg hvis en av, eller begge, foreldrene til denne jenta kommer og sier hva de mener? Jeg ble truet på livet i et annet forum. Vedkommende sa han skulle komme å kjøre en kniv gjennom strupen min. Jeg tok så skyterprøven og jegerprøven så jeg har nå en smith & wesson revolver. Jeg skal ikke bruke den, men jeg kan altså forsvare meg om det kommer noen på døren min med onde hensikter. Altså, med vold i tankene. Hva mener du her da? Hvorfor tar du opp det at du har våpen? Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Fordi jeg kommer til å beskytte meg selv og mitt hjem. Akkurat som alle andre i verden Og hvordan har du tenkt å beskytte deg hvis en av, eller begge, foreldrene til denne jenta kommer og sier hva de mener? Jeg ble truet på livet i et annet forum. Vedkommende sa han skulle komme å kjøre en kniv gjennom strupen min. Jeg tok så skyterprøven og jegerprøven så jeg har nå en smith & wesson revolver. Jeg skal ikke bruke den, men jeg kan altså forsvare meg om det kommer noen på døren min med onde hensikter. Altså, med vold i tankene. Hva mener du her da? Hvorfor tar du opp det at du har våpen? Slutt med det du driver mer. Vis heller til sitater om dreping av mennesker. Hvem har ytret slike ønsker? Vis kilder. Du påstår at jeg har snakket om å drepe mennesker, bruk sitat muligheten din å bevis disse hårreisende påstandene. Eller er du bare interessert i å trolle ved å spore av debatten med usakligheter? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Skjønner meg ikke helt på alle paragrafrytterne som rent prinsipielt sier det er greit fordi hun er over lovlig alder. Hva er sjansen for at denne fyren her, som ærlig talt ikke virker helt god, har utnyttet seg av den manglende livserfaringen og dømmekraften til 16 åringen? Veldig stor. Samtidig virker TS til tross for sine 32 år til å være på et modenhetsnivå som tilsvarer kanskje en 12 åring. 1 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Skjønner meg ikke helt på alle paragrafrytterne som rent prinsipielt sier det er greit fordi hun er over lovlig alder. Hva er sjansen for at denne fyren her, som ærlig talt ikke virker helt god, har utnyttet seg av den manglende livserfaringen og dømmekraften til 16 åringen? Veldig stor. Samtidig virker TS til tross for sine 32 år til å være på et modenhetsnivå som tilsvarer kanskje en 12 åring. Om du har problemer med loven så må du ta opp dette med staten og ikke hos de som følger loven. Og om du tenker at jeg er på modenhentsnivå med en 12 åring så betyr dette at du har svært liten menneskelig kompetanse. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Slutt med det du driver mer. Vis heller til sitater om dreping av mennesker. Hvem har ytret slike ønsker? Vis kilder. Du påstår at jeg har snakket om å drepe mennesker, bruk sitat muligheten din å bevis disse hårreisende påstandene. Eller er du bare interessert i å trolle ved å spore av debatten med usakligheter? Nei jeg slutter ikke. Fordi. Du innleder med å si at du har våpen. Du skriver en disclaimer om at du ikke skal bruke det men sier i samme handvending at du vil forsvare deg selv med vold. Man kan ikke forstå det annerledes enn at du har som hensikt å bruke våpen til å yte vold med. Edit: vil igjen påpeke at du lyver. Jeg tror nok enhver ville forsvart seg. Men du har ikke våpen. Endret 3. april 2016 av Dufen Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Skjønner meg ikke helt på alle paragrafrytterne som rent prinsipielt sier det er greit fordi hun er over lovlig alder. Hva er sjansen for at denne fyren her, som ærlig talt ikke virker helt god, har utnyttet seg av den manglende livserfaringen og dømmekraften til 16 åringen? Veldig stor. Samtidig virker TS til tross for sine 32 år til å være på et modenhetsnivå som tilsvarer kanskje en 12 åring. Om du har problemer med loven så må du ta opp dette med staten og ikke hos de som følger loven. Og om du tenker at jeg er på modenhentsnivå med en 12 åring så betyr dette at du har svært liten menneskelig kompetanse. No er det faktisk det inntrykket eg også sitter igjen med etter å lese innleggene dine her. Det er for meg helt opplagt at du ikkje er helt god i hodet. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Slutt med det du driver mer. Vis heller til sitater om dreping av mennesker. Hvem har ytret slike ønsker? Vis kilder. Du påstår at jeg har snakket om å drepe mennesker, bruk sitat muligheten din å bevis disse hårreisende påstandene. Eller er du bare interessert i å trolle ved å spore av debatten med usakligheter? Nei jeg slutter ikke. Fordi. Du innleder med å si at du har våpen. Du skriver en disclaimer om at du ikke skal bruke det men sier i samme handvending at du vil forsvare deg selv med vold. Man kan ikke forstå det annerledes enn at du har som hensikt å bruke våpen til å yte vold med. Edit: vil igjen påpeke at du lyver. Jeg tror nok enhver ville forsvart seg. Men du har ikke våpen. Jada jada men du greier allikevel ikke å sitere påstander hvor drapstrusler blir ytret. Dette er trolling / sabotering og debatt. Om det er noe hold i det du sier så kunne du vel lett funnet sitater som beviser det du hevder? Men det kan du ikke, for du er uredelig og uærlig. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 WubWub, Du sier indirekte at du føler deg like moden som en 16-åring.Det er ikke alt du trenger å "skryte" av. Hvor unge jenter du har deg med for eksempel, hva angår det andre? Samfunnet ser på deg som en pervers mann, hvis du ikke liker det så trenger du ikke å leve som en. 1 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Skjønner meg ikke helt på alle paragrafrytterne som rent prinsipielt sier det er greit fordi hun er over lovlig alder. Hva er sjansen for at denne fyren her, som ærlig talt ikke virker helt god, har utnyttet seg av den manglende livserfaringen og dømmekraften til 16 åringen? Veldig stor. Samtidig virker TS til tross for sine 32 år til å være på et modenhetsnivå som tilsvarer kanskje en 12 åring. Om du har problemer med loven så må du ta opp dette med staten og ikke hos de som følger loven. Og om du tenker at jeg er på modenhentsnivå med en 12 åring så betyr dette at du har svært liten menneskelig kompetanse. No er det faktisk det inntrykket eg også sitter igjen med etter å lese innleggene dine her. Det er for meg helt opplagt at du ikkje er helt god i hodet. 12 åringer er ikke gode i hodet? Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 WubWub, Du sier indirekte at du føler deg like moden som en 16-åring. Det er ikke alt du trenger å "skryte" av. Hvor unge jenter du har deg med for eksempel, hva angår det andre? Samfunnet ser på deg som en pervers mann, hvis du ikke liker det så trenger du ikke å leve som en. Og jeg ser på samfunnet som et perverst narsissisitisk samfunn. What now? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Slutt med det du driver mer. Vis heller til sitater om dreping av mennesker. Hvem har ytret slike ønsker? Vis kilder. Du påstår at jeg har snakket om å drepe mennesker, bruk sitat muligheten din å bevis disse hårreisende påstandene. Eller er du bare interessert i å trolle ved å spore av debatten med usakligheter? Nei jeg slutter ikke. Fordi. Du innleder med å si at du har våpen. Du skriver en disclaimer om at du ikke skal bruke det men sier i samme handvending at du vil forsvare deg selv med vold. Man kan ikke forstå det annerledes enn at du har som hensikt å bruke våpen til å yte vold med. Edit: vil igjen påpeke at du lyver. Jeg tror nok enhver ville forsvart seg. Men du har ikke våpen. Jada jada men du greier allikevel ikke å sitere påstander hvor drapstrusler blir ytret. Dette er trolling / sabotering og debatt. Om det er noe hold i det du sier så kunne du vel lett funnet sitater som beviser det du hevder? Men det kan du ikke, for du er uredelig og uærlig. Jeg har ikke skrevet at du truer MED drap men at du vil yte vold med våpen. Det er en forskjell. Og igjen, du lyver. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Slutt med det du driver mer. Vis heller til sitater om dreping av mennesker. Hvem har ytret slike ønsker? Vis kilder. Du påstår at jeg har snakket om å drepe mennesker, bruk sitat muligheten din å bevis disse hårreisende påstandene. Eller er du bare interessert i å trolle ved å spore av debatten med usakligheter? Nei jeg slutter ikke. Fordi. Du innleder med å si at du har våpen. Du skriver en disclaimer om at du ikke skal bruke det men sier i samme handvending at du vil forsvare deg selv med vold. Man kan ikke forstå det annerledes enn at du har som hensikt å bruke våpen til å yte vold med. Edit: vil igjen påpeke at du lyver. Jeg tror nok enhver ville forsvart seg. Men du har ikke våpen. Jada jada men du greier allikevel ikke å sitere påstander hvor drapstrusler blir ytret. Dette er trolling / sabotering og debatt. Om det er noe hold i det du sier så kunne du vel lett funnet sitater som beviser det du hevder? Men det kan du ikke, for du er uredelig og uærlig. Jeg har ikke skrevet at du truer MED drap men at du vil yte vold med våpen. Det er en forskjell. Og igjen, du lyver. Vis sitater som beviser det du sier. Alt jeg har sagt er at jeg vil prøve forsvare meg om jeg blir angrepet i mitt eget hjem. Om det er med våpen eller for hånd kan jeg ikke vite for jeg er ikke synsk. Alle helst ønsker jeg at jeg aldri vil bli satt i en posisjon hvor jeg er nødt til å benytte meg av min nødverge. Alle helst vil jeg at folk skal la meg være ifred, og aller helst vil jeg la andre folk være ifred. Om du har noen drapstrusler eller ytringer om å utøve vold med våpen så er det på tide at du blar frem sitater. Men det kan du ikke, for du juger om et alvorlig tema for å sverte meg. Derfor velger jeg nå å sende rapport på deg, ikke bare for å juge men også for å aktivt trolle ved å lede tråden innpå usaklige spor med anklager som du henter fra fri fantasi. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) WubWub, Du sier indirekte at du føler deg like moden som en 16-åring. Det er ikke alt du trenger å "skryte" av. Hvor unge jenter du har deg med for eksempel, hva angår det andre? Samfunnet ser på deg som en pervers mann, hvis du ikke liker det så trenger du ikke å leve som en. Og jeg ser på samfunnet som et perverst narsissisitisk samfunn. What now? Så du melder deg ut av samfunnet siden du ikke klarer å tilpasse deg til det. Hvis du ikke allerede får profesjonell hjelp, syntes jeg du bør oppsøke det, det er ingen skam i det. At du har respekt for loven er veldig bra, og jeg håper du er fornøyd med tilværelsen eller blir det Voldsbruk er forresten alltid siste utvei, du åpner ikke døren med en pistol i baklommen. Hvis du er så redd for din egen sikkerhet monterer du en bedre lås. Blir du truet på livet så bør du kanskje tenke deg om du skaffer deg fiender unødvendig? Endret 3. april 2016 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg