Tine Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Din passive aggressivitet lurer nok de som ikke har så mye mellom øra. Her er det i hvert mer enn nok aggresjon, som mange kan oppfatte som truende... jo kanskje det, men det slipper man om man ikke kommer på døren min med onde hensikter Hvordan vet du at de kommer på døra med de onde hensiktene? Er vel lurere å ta deg når du er ute en tur? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg stiller meg funderende til hvorfor du lagde denne tråden. Er dette greit eller hva skjer? Har fått noen ufine kommentarer som plager meg. Som f.eks tilbakemeldinger av hennes foreldre. Du spør, og du får svar. Men det virker som det eneste du er ute etter er å kverulere og skape kvalme med alle de som er uenige og stiller spørsmål til dine handlinger. Og det skal sies, det virker som at stort sett alle syns dette er feil. Så jeg spør: hva faen var vitsen med å lage denne tråden og stille spørsmål som du gjør om du ikke klarer å akseptere svarene du får? Du fremstiller deg selv som et troll og en tulling. 3 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Nå synes jeg igrunn at det mest av alt er feil pga den mentale tilstanden til trådstarter og ikke det faktum at jenta vare er 16. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Fordi jeg kommer til å beskytte meg selv og mitt hjem. Akkurat som alle andre i verden Og hvordan har du tenkt å beskytte deg hvis en av, eller begge, foreldrene til denne jenta kommer og sier hva de mener? Jeg ble truet på livet i et annet forum. Vedkommende sa han skulle komme å kjøre en kniv gjennom strupen min. Jeg tok så skyterprøven og jegerprøven så jeg har nå en smith & wesson revolver. Jeg skal ikke bruke den, men jeg kan altså forsvare meg om det kommer noen på døren min med onde hensikter. Altså, med vold i tankene. Her lyver du, det finnes ingen kjent skyteprøve og jegerprøven gir bare tilgang til å søke om erverv av hagler og rifler. Ikke handvåpen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 med andre ord kan jeg bolle ei på 16 uten å bli straffet for det. Det er ikkje straffbart å ha seksuell omgang med ein person på 16 år, med mindre det er andre ting som ligg til grunn. Til dømes at det er ufrivillig eller vedkomande ikkje er heilt mentalt oppegåande. Fin oppsummering. Jeg vil ikke kalle meg selv for mentalt oppegående tatt i betrakning at diverse psykologer har hevdet at jeg er alvorlig syk. Jeg tror ikke noe på den beskrivelsen selv, men det er det alle som blir kjent med meg sier. Videre så er det slik at alvorlig psykisk syke IKKE får godkjent våpensøknader. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Nå synes jeg igrunn at det mest av alt er feil pga den mentale tilstanden til trådstarter og ikke det faktum at jenta vare er 16. Om en psykisk syk person synes en 16 år gammel jente er moden og deilig, hvordan er da denne 16åringen psykisk? Dette er lite annet enn en oppskrift på en katastrofe. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Din passive aggressivitet lurer nok de som ikke har så mye mellom øra. Her er det i hvert mer enn nok aggresjon, som mange kan oppfatte som truende... jo kanskje det, men det slipper man om man ikke kommer på døren min med onde hensikter Hvordan vet du at de kommer på døra med de onde hensiktene? Er vel lurere å ta deg når du er ute en tur? Det ville nok vært en bedre strategi ja, men heldigvis så lar folk meg være ifred selv når jeg er ute på tur. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 med andre ord kan jeg bolle ei på 16 uten å bli straffet for det. Det er ikkje straffbart å ha seksuell omgang med ein person på 16 år, med mindre det er andre ting som ligg til grunn. Til dømes at det er ufrivillig eller vedkomande ikkje er heilt mentalt oppegåande. Fin oppsummering. Jeg vil ikke kalle meg selv for mentalt oppegående tatt i betrakning at diverse psykologer har hevdet at jeg er alvorlig syk. Jeg tror ikke noe på den beskrivelsen selv, men det er det alle som blir kjent med meg sier. Videre så er det slik at alvorlig psykisk syke IKKE får godkjent våpensøknader. Ok så noen med engstelig personlighetsforstyrrelse eller generalisert angst lidelse vil altså få avslag på søknaden sin? Det du påstår? Makan til tanketomt sludder fra ende til annen. Vrøvl kaller jeg dette. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Vet ikke om jeg blir mest oppgitt over trollet eller alle de som ikke skjønner at han er totalt useriøs. Anonymous poster hash: 93447...321 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Vet ikke om jeg blir mest oppgitt over trollet eller alle de som ikke skjønner at han er totalt useriøs. Anonymous poster hash: 93447...321 Useriøs? Jaha. At jeg er på decate.no er intet annet enn fakta. De fleste brukerne på det sosiale nettstedet er dog en god hakk yngre enn meg. Men sånn som jeg tenker så er alder bare et tall, selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser og det nåværende lovverket. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Vet ikke om jeg blir mest oppgitt over trollet eller alle de som ikke skjønner at han er totalt useriøs. Anonymous poster hash: 93447...321 Useriøs? Jaha. At jeg er på decate.no er intet annet enn fakta. De fleste brukerne på det sosiale nettstedet er dog en god hakk yngre enn meg. Men sånn som jeg tenker så er alder bare et tall, selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser og det nåværende lovverket. Haha, er ikke noe galt å være på den siden. Sikter mer til det faktum at du sier hva enn du kan for å provosere brukerne her inne. Man ser det på måten du skriver på. Jeg har våpenløyve så ikke kom på døra mi sier bare jeg liksom, åpenbart at du er useriøs, 1. April er over nå kompis. Anonymous poster hash: 93447...321 1 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Vet ikke om jeg blir mest oppgitt over trollet eller alle de som ikke skjønner at han er totalt useriøs. Anonymous poster hash: 93447...321 Useriøs? Jaha. At jeg er på decate.no er intet annet enn fakta. De fleste brukerne på det sosiale nettstedet er dog en god hakk yngre enn meg. Men sånn som jeg tenker så er alder bare et tall, selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser og det nåværende lovverket. Haha, er ikke noe galt å være på den siden. Sikter mer til det faktum at du sier hva enn du kan for å provosere brukerne her inne. Man ser det på måten du skriver på. Jeg har våpenløyve så ikke kom på døra mi sier bare jeg liksom, åpenbart at du er useriøs, 1. April er over nå kompis. Anonymous poster hash: 93447...321 Jeg skjønner ikke hvorfor det er useriøst å prøve forhindre angrep. Har mottatt en rekke drapstrusler og voldstrusler på et annet forum så jeg sier dette for å beskytte meg selv. Jeg er ikke så kjent på diskusjon.no enda men med tidene vil det vise seg at det er strengt tatt bare er sunn fornuft for min del å prøve ty til kald hard logikk for å avverge angrep fra psykisk syke mennesker. Faktisk er det opptil flere schizofrene på andre forum som har blitt besatt av meg, disse menneskene ønsker jeg ikke på døren min med en kniv og psykose i full blomstring. Endret 2. april 2016 av WubWub Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor det er useriøst å prøve forhindre angrep. Har mottatt en rekke drapstrusler og voldstrusler på et annet forum så jeg sier dette for å beskytte meg selv. Jeg er ikke så kjent på diskusjon.no enda men med tidene vil det vise seg at det er strengt tatt bare er sunn fornuft for min del å prøve ty til kald har logikk for å avverge angrep fra psykisk syke mennesker. Faktisk er det opptil flere schizofrene på andre forum som har blitt besatt av meg, disse menneskene ønsker jeg ikke på døren min med en kniv og psykose i full blomstring. Om noen truer deg på ett internettforum så kontakter du administrator eller kontakter politiet om du virkelig er nervøs, du kaster ikke bensin på bålet ved å indirekte si du er klar for å skyte dem om de nærmer seg huset ditt. Hva er det du lurer på egentlig? Dersom du ikke bare kødder fordi du ikke har noe liv. Hva vil du ha svar på? Anonymous poster hash: 93447...321 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor det er useriøst å prøve forhindre angrep. Har mottatt en rekke drapstrusler og voldstrusler på et annet forum så jeg sier dette for å beskytte meg selv. Jeg er ikke så kjent på diskusjon.no enda men med tidene vil det vise seg at det er strengt tatt bare er sunn fornuft for min del å prøve ty til kald har logikk for å avverge angrep fra psykisk syke mennesker. Faktisk er det opptil flere schizofrene på andre forum som har blitt besatt av meg, disse menneskene ønsker jeg ikke på døren min med en kniv og psykose i full blomstring. Om noen truer deg på ett internettforum så kontakter du administrator eller kontakter politiet om du virkelig er nervøs, du kaster ikke bensin på bålet ved å indirekte si du er klar for å skyte dem om de nærmer seg huset ditt. Hva er det du lurer på egentlig? Dersom du ikke bare kødder fordi du ikke har noe liv. Hva vil du ha svar på? Anonymous poster hash: 93447...321 Jo jeg kontakter jo også admin men kvinneguiden's moderatorer er ikke akkurat kjent for å utestenge hetsende eller truende bruker så det hjelper ikke min situasjon. Jeg fikk f.eks et brev på innboksen av en bruker hvor det stod at han pleier fantasere om hvordan han skal ta livet mitt. Jeg rapporterte dette, jeg opprettet tilogmed en tråd på moderator forumet "ros og ris" hvor jeg la til et skjermbilde av trusselen å spør hvorfor dette ikke blir tatt tak i. Han er der inne fremdeles å diskuterer ser jeg. Jeg har forhørt meg rundt om denne brukeren og det viser seg at de er 2 på kvinneguiden som kjenner han i virkeligheten å forteller meg at han er schizofren og potensielt farlig. Men det er bare en av mange trusler jeg har mottatt. Såklart skal jeg ikke skyte noen men om jeg må bruke min nødverge i en truende situasjon for å berge livet mitt så vil jeg gjøre det. Det er bare menneskelig, jeg kommer ikke til å legge meg ned å dø uten å kjempe for livet. Endret 2. april 2016 av WubWub Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg er selv 32 år og hun er 16. Sånn som jeg tenker det så er alder bare et tall og hun var/er veldig moden. Så det endte opp med at vi bollet endel. Selvfølgelig er et slikt forhold i skjønneste orden. Det er innenfor lovens rammer. Foreldrene har ikke noe de skulle sagt om 16-åringens valg av seksualpartner. Selvfølgelig har de heller ikke noe med å blande seg i dine (lovlige) valg. Mora kan ikke ha vært mye eldre enn deg? Hun er 45, jeg er 32. Kanskje moren også kunne tenkt seg en tur i halmen med deg. Jeg vet nok til å vite at hadde du kommet på min dør å "gitt meg mer enn en ufin kommentar" så hadde du hatt et veldig stort problem.Og hva skal det bety? Forresten, er dette en trolletråd? Hvis ikke, en mann over 30 som går på jenter på 16 er enten mentalt tilbakestående eller en seksuell avviker. Selvsagt er dette en "trolletråd". Men problemstillingen er høyst reell for mange. Men om du virkelig mener det du sier her om normale seksuelle forhold, så har du et problem. Jeg tror du bare er sjalu. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Jeg er selv 32 år og hun er 16. Sånn som jeg tenker det så er alder bare et tall og hun var/er veldig moden. Så det endte opp med at vi bollet endel. Selvfølgelig er et slikt forhold i skjønneste orden. Det er innenfor lovens rammer. Foreldrene har ikke noe de skulle sagt om 16-åringens valg av seksualpartner. Selvfølgelig har de heller ikke noe med å blande seg i dine (lovlige) valg. Det samme tenker jeg som er en regelrytter av rang. Loven er på min side så hvorfor bomber folk meg med fordømmelse? Loven er der og jeg følger den til punkt og prikke. Det er alt en kan kreve av et menneske. Om loven hadde sagt at det ikke var greit for en gammel mann å date ei 16 åring så ville jeg tatt dette til etteretning å fulgt dette. Men nå er det faktisk slik at loven sier det er greit for meg å date ei 16 åring så hvorfor ikke? Jeg er et seksuelt vesen med behov som denne jenta faktisk dekker. Om man har problemer med dette så burde man fordømme lovverket og ikke meg som person. Det er nå ihvertfall min ydmyke mening som jeg tenker i mitt stille sinn. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hadde hun vært 18 så hadde ikke dette vært en sak en gang Så lenge 16 er lovlig alder så ser jeg ikke problemet, uansett alder 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 med andre ord kan jeg bolle ei på 16 uten å bli straffet for det. Det er ikkje straffbart å ha seksuell omgang med ein person på 16 år, med mindre det er andre ting som ligg til grunn. Til dømes at det er ufrivillig eller vedkomande ikkje er heilt mentalt oppegåande. Fin oppsummering. Jeg vil ikke kalle meg selv for mentalt oppegående tatt i betrakning at diverse psykologer har hevdet at jeg er alvorlig syk. Jeg tror ikke noe på den beskrivelsen selv, men det er det alle som blir kjent med meg sier. Videre så er det slik at alvorlig psykisk syke IKKE får godkjent våpensøknader. Ok så noen med engstelig personlighetsforstyrrelse eller generalisert angst lidelse vil altså få avslag på søknaden sin? Det du påstår? Makan til tanketomt sludder fra ende til annen. Vrøvl kaller jeg dette. Vis oss bilde av våpenkortet ditt da? Personlighetsforstyrrelse er grunn alene til ikke å få godkjent en våpensøknad. Hvilken pistolklubb er du medlem av? Hvor ofte trener du? Det faktum at du sier du har våpen og er klar for å bruke det mot mennesker er alene en grunn til inndragelse med påfølgende anmeldelse av Politiet. Jeg tror deg ikke. Men OM det skulle være slik at du faktisk har våpen så finner politiet deg selv om du er anonym utad på forumet. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 med andre ord kan jeg bolle ei på 16 uten å bli straffet for det. Det er ikkje straffbart å ha seksuell omgang med ein person på 16 år, med mindre det er andre ting som ligg til grunn. Til dømes at det er ufrivillig eller vedkomande ikkje er heilt mentalt oppegåande. Fin oppsummering. Jeg vil ikke kalle meg selv for mentalt oppegående tatt i betrakning at diverse psykologer har hevdet at jeg er alvorlig syk. Jeg tror ikke noe på den beskrivelsen selv, men det er det alle som blir kjent med meg sier. Videre så er det slik at alvorlig psykisk syke IKKE får godkjent våpensøknader. Ok så noen med engstelig personlighetsforstyrrelse eller generalisert angst lidelse vil altså få avslag på søknaden sin? Det du påstår? Makan til tanketomt sludder fra ende til annen. Vrøvl kaller jeg dette. Vis oss bilde av våpenkortet ditt da? Personlighetsforstyrrelse er grunn alene til ikke å få godkjent en våpensøknad. Hvilken pistolklubb er du medlem av? Hvor ofte trener du? Det faktum at du sier du har våpen og er klar for å bruke det mot mennesker er alene en grunn til inndragelse med påfølgende anmeldelse av Politiet. Jeg tror deg ikke. Men OM det skulle være slik at du faktisk har våpen så finner politiet deg selv om du er anonym utad på forumet. Tror du jeg er født igår? Din manipulasjon biter jeg ikke på. Jeg la ut et bilde på et annet forum hvor jeg holdt et våpen og det ble et spetakkel uten like etterpå. Det skjer ikke at jeg gjentar den samme feilen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Tror du jeg er født igår? Din manipulasjon biter jeg ikke på. Jeg la ut et bilde på et annet forum hvor jeg holdt et våpen og det ble et spetakkel uten like etterpå. Det skjer ikke at jeg gjentar den samme feilen. Nei, jeg tror du lyver. Og jeg er ganske sikker på det. Du skal nå gjøre følgende. Ta bilde av våpenkortet ditt liggende på et tastatur, slik vet vi at du har gjort det jeg ba deg om og du kan beviselig vise til at du har våpenkort på det våpenet som du lyver om. Så blender du vekk alt som kan identifisere deg. Slik som jeg har gjort på et av mine våpenkort. Du kan se det under her. Gjør du ikke dette så lyver du. Ganske enkelt. Endret 3. april 2016 av Dufen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg