Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

30+ årig mann og 16 år gammel jente

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake traff jeg ei jente på 16 år. Vi møttes på decate.no og det var så absolutt en kjemi.

Jeg er selv 32 år og hun er 16. Sånn som jeg tenker det så er alder bare et tall og hun var/er veldig moden. Så det endte opp med at vi bollet endel. 

Så det skal sies så har hun veldig kvinnelige former, nesten så a ser ut som Christina Hendricks. Er dette greit eller hva skjer? Har fått noen ufine kommentarer som plager meg. Som f.eks tilbakemeldinger av hennes foreldre. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det vært min datter så ville du fått mer enn bare en ufin kommentar. Du skjønner vel at dette ikke er greit?

Jeg vet nok til å vite at hadde du kommet på min dør å "gitt meg mer enn en ufin kommentar" så hadde du hatt et veldig stort problem.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde det vært min datter så ville du fått mer enn bare en ufin kommentar. Du skjønner vel at dette ikke er greit?

Jeg vet nok til å vite at hadde du kommet på min dør å "gitt meg mer enn en ufin kommentar" så hadde du hatt et veldig stort problem.

Det et litt utenfor poenget her.
Lenke til kommentar

Og hva skal det bety?

Forresten, er dette en trolletråd? Hvis ikke, en mann over 30 som går på jenter på 16 er enten mentalt tilbakestående eller en seksuell avviker.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Og hva skal det bety?

Forresten, er dette en trolletråd? Hvis ikke, en mann over 30 som går på jenter på 16 er enten mentalt tilbakestående eller en seksuell avviker.

Det betyr at det ikke er så lurt å komme på døren min med onde hensikter.

Trolletråd? Faen snakker du om. Hu er voksen som det holder både i kropp og mentalitet

Lenke til kommentar

Trolletråd? Faen snakker du om. Hu er voksen som det holder både i kropp og mentalitet

Og hvorfor er det ikke så lurt å komme på døra di med det du kaller "onde hensikter"?

Man kan jo lure på om dette er en trolletråd, fordi dette er en så absurd situasjon.

Lenke til kommentar

Og hvorfor er det ikke så lurt å komme på døra di med det du kaller "onde hensikter"?

Man kan jo lure på om dette er en trolletråd, fordi dette er en så absurd situasjon.

Fordi jeg kommer til å beskytte meg selv og mitt hjem. Akkurat som alle andre i verden

Lenke til kommentar

Vi har kommet veldig langt når det gjelder å akseptere forhold mellom samme kjønn, forskjellige raser osv, men dette, som var ganske vanlig for 100 år siden har plutselig blitt et problem. Jaja.

Anonymous poster hash: 9db11...5a7

Det samme tenker jeg. Vi skal ikke gå mange generasjonene tilbake før det var vanlig at 30-40 år gamle menn giftet seg med 16-18 åringer.

Så hvorfor er det galt nå? Historisk sett har det alltid vært slik.

Lenke til kommentar

Det samme tenker jeg. Vi skal ikke gå mange generasjonene tilbake før det var vanlig at 30-40 år gamle menn giftet seg med 16-18 åringer.

Så hvorfor er det galt nå? Historisk sett har det alltid vært slik.

Fordi man fant ut at det ikke fungerte så bra, så verden har gått videre siden den gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du har tenkt til å bare bruke henne og den voksne kroppen hennes til din egen forlystelse, så vil du sikkert få til det. Har du tenkt til å ha et forhold med henne, har du et stort problem med å få forståelse fra foreldre, venner og samfunnet.

Anonymous poster hash: ceccb...dca

Anonymous poster hash: ceccb...dca
Lenke til kommentar

Fordi jeg kommer til å beskytte meg selv og mitt hjem. Akkurat som alle andre i verden

Og hvordan har du tenkt å beskytte deg hvis en av, eller begge, foreldrene til denne jenta kommer og sier hva de mener?

Jeg ble truet på livet i et annet forum. Vedkommende sa han skulle komme å kjøre en kniv gjennom strupen min.

Jeg tok så skyterprøven og jegerprøven så jeg har nå en smith & wesson revolver. Jeg skal ikke bruke den, men jeg kan altså forsvare meg om det kommer noen på døren min med onde hensikter. Altså, med vold i tankene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...