Steffiskruffemann Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Heisann, Har litt hodebry når det gjelder mine hodetelefoner som er trådløse. Etter jeg fikk min Samsung S7, har jeg hatt trøbbel med volumet på mine Beats solo 2 wireless men også Denon w150. Når jeg spiller av, er volumet så LAVT at jeg må ha fullt volum for å høre det i normal volum. Og ja, min hørsel er god den Slik er det på begge heatsettene. Er det noen flere her som har opplevd det samme? Min forrige telefon var Z3 og på den fungerte jo dette utmerket. Det kan jo tenkes at det er det nye operativsystemet 601 som er sånn, men aner ikke. Dette er prøvd: - Tømme bluethooth data - Nullstille telefonen - Oppdatert mine Beats heatsett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 For å utelukke det åpenbare, du har prøvd å justere volum på telefonen OG hodetelefonene? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Trolig at volumet på selve hodetelefonene er lavt instilt her ja. Lenke til kommentar
Steffiskruffemann Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Ja se det..... Er det mulig. Jeg hr selvfølgelig tenkt på dette, men så visste jeg ikke at man kunne justere volumet på de wireless beats 2 telefonene inntil nå.. Fant ut hvordan, så da funket det som søren ! Takk til dere begge for svar! Hilse grønnskollingen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Kjøp denne: http://www.teknikmagasinet.no/produkter/lyd-o-bilde/lyd-o-videooverforing0/lyd/fiio-e06-fujiyama Jeg har FiiO E5, men den selges ikke lengre. Dette er bare den nye utgaven. Kjørte denne mellom en Samsung Note 3 og et par Parrot Zik Bluetooth hodetelefoner, og det fungerte utmerket. Den er også så knøttliten at den er perfekt til bruksområdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå