Fotoskrulla Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Mi "Mona Lisa" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Flott portrett, med impulsivitet i uttrykket. Meget kledelig korn. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Flott portrett, med impulsivitet i uttrykket. Meget kledelig korn. Tusen takk Trond Olav Portrett er jo ikke min sterke side, men man må av og til kaste seg ut i noe nytt også Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg likte portrettet av den movillige monalisa'n. Det var ærlig og fint og synes både utsnitt og komposisjon sitter. Flott, Helene! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Jeg likte portrettet av den movillige monalisa'n. Det var ærlig og fint og synes både utsnitt og komposisjon sitter. Flott, Helene! Det var veldig hyggelig at du likte det Fredrik! En blir jo litt på tuppa når en legger ut noe en ikke kan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Dette portrettet trenger du ikke å være misfornøyd med , det ble veldig bra . Flott komponert. Det ble fint i s/hv med en fin dus bakgrunn og soft uttrykk i etterbehandlingen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Dette portrettet trenger du ikke å være misfornøyd med , det ble veldig bra . Flott komponert. Det ble fint i s/hv med en fin dus bakgrunn og soft uttrykk i etterbehandlingen . Mvh Alec Tusen takk for de vennlige ord Alec Dette er Bergenspia mi. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Motvilligheten fremgår ikke av portrettet. Fint uttrykk. Skulle nesten tro hun har gjort modelljobber før? Bakgrunnen akkurat kamuflert nok til at den ikke blir forstyrrende. Roar. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Motvilligheten fremgår ikke av portrettet. Fint uttrykk. Skulle nesten tro hun har gjort modelljobber før? Bakgrunnen akkurat kamuflert nok til at den ikke blir forstyrrende. Roar. Nei, dette er ingen modell. Bare min datter som sitter ved siden av meg ute ved basengkanten i Vinjales, Cuba. Vi sitter og venter på en vakker solnedgang. Tusen takk for fin kommentar. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Skeptisk.....Ble tøft dette av avkommet:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Skeptisk.....Ble tøft dette av avkommet:-) Kanskje ikke skeptisk, mer: "mamma da!! Hold opp!!" Takk for tilbakemelding Pål Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Tøfft og annerledes portrett! Herlig effekt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg