Deerdevil Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 https://www.komplett.no/product/11046 Er denne verdt penga? Noe som burde oppgraderes? Kan noen anbefale en skjerm som ikke koster skjorta og buksa? Takk! Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Vel den førprisen må være spinnvill. Deler for rundt 9500,- take or give some, så da er den ikke verdt mere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det er jo bare å sette sammen alle de delene, og se om det er verdt prisen? Lenke til kommentar
Deerdevil Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 jeg lurer vel mer på om komponentene er bra, får jeg mye for penga? helt blank ! 1 Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Vel du får deler for ca 10000,- litt mere enn jeg beregnet tidligere. Du betaler 1000,- for at noen setter den i sammen +en garanti. Delene er helt greie og det er helt normalt sammensatt under forutsetning at du feks ikke skal overklokke eller ønsker et bedre kabinett. De fleste ville nok brukt 400,- kr på en 6600K ihvertfall, bare fordi den yter bedre og kan klokkes, men og det er et stort men kjører du alt på normalinnstillinger så fungerer den PC helt optimalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå