Ustedalen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Hei! Har nettopp flyttet inn i en leilighet hvor jeg får Internett inkl i husleien. Huseier har en 60/60 linje, og ruteren står i en etasjen jeg ikke har tilgang til. Her i leiligheten er hastigheten veldig varierende, men kommer sjeldent over 10/10. I de fleste gangene får jeg ikke mer en 9/0.1. Lurer derfor på om det er noe jeg kan gjøre for å forbedre hastigheten. Jeg har også tilgang til kablet net, så skal ha muligheten til å få full hastighet derfra. Hva er best, en repeater eller ruter som aksesspunkt? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg har gjort det slik http://www.linksys.com/no/support-article?articleNum=132275#b fungerer fint og du får et eget nettverk. Koble til ruter 2 og ta imot nett i nettinngangen og sett opp et eget trådløst. Tar vel ca 10 minutter hvis du vet hva du gjør Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Aksesspunkt er helt klart det beste, eller router som et aksesspunkt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Fant en gammel Airport Extreme, fikk satt den i bro og nå har jeg 60/60 og "eget" nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå