hallo_kenneth Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har nettopp oppgradert meg på telefonfronten fra 3210 til 3410, og lurer derfor på om dere som har peiling på teknikken og sånn veit hvorfor telefonen rister innimellom. Plutselig, uten forvarsel, begynner telefonen og riste, og den slutter ikke før jeg har ristet på den en stund. Er det riktig at sånt skal skje? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 vibratoren står på? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har nettopp oppgradert meg på telefonfronten fra 3210 til 3410, og lurer derfor på om dere som har peiling på teknikken og sånn veit hvorfor telefonen rister innimellom. Plutselig, uten forvarsel, begynner telefonen og riste, og den slutter ikke før jeg har ristet på den en stund. Er det riktig at sånt skal skje? Det er vel ikke sånn at den ringer eller at du får mld når den durrer vel? Lenke til kommentar
hallo_kenneth Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har nettopp oppgradert meg på telefonfronten fra 3210 til 3410, og lurer derfor på om dere som har peiling på teknikken og sånn veit hvorfor telefonen rister innimellom. Plutselig, uten forvarsel, begynner telefonen og riste, og den slutter ikke før jeg har ristet på den en stund. Er det riktig at sånt skal skje? Det er vel ikke sånn at den ringer eller at du får mld når den durrer vel? Nei den bare rister, ikke noe lyd. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 tøyser du med oss? den står vel på vibrator da? får du inn samtale/sms når den "rister"? Lenke til kommentar
OleP Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hadde samme problem da jeg hadde nokia 8850.. med en gang jeg satt i batteriet begynte telefonen å riste + ble veldig varm.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 morsomt... du burde nok få en ny mobil.... Lenke til kommentar
hallo_kenneth Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 tøyser du med oss? den står vel på vibrator da? får du inn samtale/sms når den "rister"? Nei, jeg tøyser ikke, det er helt sant! Den rister eller vibrerer eller kall det hva du vil, noen ganger rister det flere ganger rett etter hverandre, andre ganger rister den bare en gang i uken. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hehe, ett litt morsomt problem da.. Men hvis du kjøpte den ny må du bare gå å bytte den Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er vel noe som går på garantien detta da. Ellers så har vi jo hørt mye rart om nokia, batterier osv. i det siste... Kjøp deg en mobil av skikkelig merke! Siemens eller no sånt, nokia duger ikke vøtt (måtte bare få det ut) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har nettopp oppgradert meg på telefonfronten fra 3210 til 3410, og lurer derfor på om dere som har peiling på teknikken og sånn veit hvorfor telefonen rister innimellom. Plutselig, uten forvarsel, begynner telefonen og riste, og den slutter ikke før jeg har ristet på den en stund. Er det riktig at sånt skal skje? Det er helt normalt, ingenting i veien med mobilen din : Noe lignende skjedde med 3310'en til en kamerat av meg for noen år siden. Den vibererte konstant i 20 minutter, selv om man tok ut batteriet og satte det inn igjen. Etterpå døde den. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det er helt normalt, ingenting i veien med mobilen din : Noe lignende skjedde med 3310'en til en kamerat av meg for noen år siden. Den vibererte konstant i 20 minutter, selv om man tok ut batteriet og satte det inn igjen. Etterpå døde den. han bør få byttet den... det er absolutt IKKE normalt... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er vel noe som går på garantien detta da.Ellers så har vi jo hørt mye rart om nokia, batterier osv. i det siste... Kjøp deg en mobil av skikkelig merke! Siemens eller no sånt, nokia duger ikke vøtt (måtte bare få det ut) de billige nokiane er nok ikke like gode som siemens sine nei... nokia har litt kvalitets trøbbel på de nederste modellseriene Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 de billige nokiane er nok ikke like gode som siemens sine nei...nokia har litt kvalitets trøbbel på de nederste modellseriene hehe, endelig en som har skjønt det. Synd egentlig at det har blitt sånn med nokia, telefonene dems er jo i utgangpunktet helt greie. men når en telefon blir fuktskadet ved å ligge i lomma (egen erfaring) så sier det selv at det ikke går an å ha en sånn tlf. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nokia har nesten alltid hatt kvalitets trøbbel med mobilene sine. Selv om de har hatt et ledende marked i mange år, men nå er endelig andre mobiler på toppen! Skal man ha kvalitet, så duger de fleste andre merker.. Den gamle Nokia 3310 jeg hadde rista innimellom den også! Sånn helt uten videre helt til jeg solgte den og gikk over til SE Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nokia har nesten alltid hatt kvalitets trøbbel med mobilene sine. Vel, vet ikke helt der. Den første 3310 jeg kjøpte er jeg kjempefornøyd med, kjøpte den med en gang de kom ut ca, den har holdt seg helt fram til i dag og brukes uten problemer enda (har solgt den til muttern for lenge siden...) Men en ny 3310 som jeg kjøpte et år etterpå ca. ble som sagt fuktskadet av å ligge i lommen, etter det blir har jeg aldri brukt nokia og kommer nok heller ikke til å gjøre det igjen med tanke på at jeg f.eks. ikke vil at telefon skal sprenge i trynet mitt Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 de øverste mobilene er vanlighvis helt greie på selve kvaliteten,..... noe mere feil en andre produsenter kanskje, men ingen stor forskjell... det morsomste feilen jeg har vært borti må være med en 3310 som jeg fikk av en venn for ca. 1-2 år... (bruker den ikke,var ødelagt npr jeg fikk den) det som er morsomt med den er at man må holde den i en nøyaktig vinkel for å holde den "ilive"... helt seriøst! holder du den litt for skeivt så slår den seg av... utrolig.. men sant... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det er helt normalt, ingenting i veien med mobilen din : Noe lignende skjedde med 3310'en til en kamerat av meg for noen år siden. Den vibererte konstant i 20 minutter, selv om man tok ut batteriet og satte det inn igjen. Etterpå døde den. han bør få byttet den... det er absolutt IKKE normalt... Velkommen til den magiske verden av ironi. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå