Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Bjørk... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Tror jeg holder meg til V1 her. Hvis du renser litt i toppen på ytreløper'n på venstrevingen så har du et fint sprettertemne så da er det bare å rappe en syltestrikk fra mor så har du et utmerket våpen. Husverten min i india brukte en slik for å skremme vekk løshunder og bråkete fugler. Fint komponert i OK perspektiv bortsett fra ørlite mer luft til venstre for linje føles noe nær nedre hjørne. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det ville vel blitt tidenes største sprettert tenker jeg! Fine bilder begge to, men holder en knapp på v2 jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer Roar og Helene !! Kjenner til noen slike sprettert prosjekt , det var ikke akkurat småstein de skjøt med . Heldigvis ble ingen truffet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Spennende vinkel, V1 for meg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Spennende vinkel, V1 for meg. Mvh Ragnar Hei Ragnar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg