AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg er sammen med en bra jente og forholdet vårt er godt på de fleste måter. Hun er snill, pen og intelligent, så jeg har på en måte fått full pakke. Problemet er at før vi ble sammen, lå hun med min beste venn og mistet dyden i samme slengen. Og jeg var på en måte vitne til det. Jeg lå utslått på en sofa i en leilighet etter en skikkelig fyllefest, og de kom inn på rommet. Sikkert minst like fulle. De tok i bruk sofaen på motsatt side. Det var en masse kyssing og smasking, men han var opptatt av å få seg og det var egentlig rett på sak. Hun måtte ligge og skreve og fikk jævlig vondt i musa, mens han bare jokket på. Han hadde flere langvarige samleier med henne, uten kondom, og jeg kunne ikke unngå å få det med meg. Den gangen tenkte jeg bare at han hadde vært heldig, selv om det var både pinlig og spennende å være vitne til. Vi ble sammen noen måneder etterpå. Først tenkte jeg at jeg ville komme over det, men nå gnager det mer og mer på meg. Jeg hater tanken på at han har intim kjennskap til min utvalgte, og det verste er at han har tømt seg i henne. For henne var det "bare noe som skjedde," og hun tenker ikke mye på det, bortsett fra når sjalusien min kommer opp. Han likte det selvsagt, men mener at hun er min nå. Likevel greier jeg ikke å glemme det, eller komme over bildene og lydene av det som skjedde. Finnes det noen god løsning på en sak som dette? Anonymous poster hash: 042ff...be2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Haha. Hva slags fester er dette? Er ikke første gangen jeg leser lignende. Jeg har tydeligvis vært på en del dølle fester. Personlig hadde jeg nok hatt problemer med dette, men et ekstra moment her er at det høres ut som kameraten din har gått over en grense. Hun fikk vondt i musa og han bare jukket på? Hvordan vet du det? Sa hun det der og da? Eller har hun sagt det i etterkant? Anyway, du har min medfølelse. Noen driter i slikt, mens for andre er det verre. Jeg har selvsagt null problemer med at en jente har hatt en del sex og til og med "knullet rundt", men når det er med din nærmeste kamerat og nå nylig, så er det ikke særlig kult. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Synes ikke du skal bry deg om det. Du fikk henne. Har dere det bra så bare kos deg. Klarer du ikke leve med det så blir konsekvensen at du må slå opp eller gå til psykolog å få hjelp til å døyve takene dine. Uansett er ikke dette noe du bør ta opp med henne, problemet er ditt og bare ditt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Uff, jeg føler med deg. Du er nok som meg som ikke klarer å være kynisk og drite i sånne ting. Og det at du har vært vitne til at de har hatt sex er jo vanskeligere enn å vite at dama di har hatt sex med andre. At det er kompisen din som du sikkert ser ofte, vil jo være med på å holde minnene levende. Mentalt og følelsesmessig er det jo noen grep du kan gjøre. Når du har sex med henne, fokuser på at det er deg og henne, og at hun er din. Vær stolt av at du har fått henne, sett pris på at hun valgte deg og at det som skjedde var noe ubetydelig. Hvis ikke hun anser det som skjedde som noe positivt, er det en god ting for deg, siden hun vil ha deg. Dersom du ikke klarer å jobbe bort sjalusien vil det bare være ødeleggende for deg, da vil du miste henne og det gode dere har, og hun vil sitte igjen med et negativt inntrykk av deg fordi du ikke klarer å gå videre. Men det er hardt å jobbe med sjalusi, men så lenge hun vil ha deg tåler hun at du sliter litt mens du jobber med å takle det, så lenge du viser at du jobber med det og ikke snakker om det samme hele tiden. Anonymous poster hash: 711c2...937 Anonymous poster hash: 711c2...937 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Prøv å snu det - hvordan syns du han skulle reagert hvis du hadde vært han. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ville ikke funka for meg, men kanskje jeg som er unormal der. Både det at det er en kompis og det at jeg var vitne til at det skjedde ville vært en dealbreaker. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Tulling, det der er jo en gudegave. Du trenger bare å være i nærheten av middels god i senga, så er du jo en gud i forhold til det hun opplevde med kompisen din, og så SYTER du..! Våkn opp, fjaser du mer om det tullet her mister du denne dama, der er rimelig sikkert. Grow a pair! 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det er ikke sikkert at det å miste henne er verdens undergang i dette tilfellet, men det får han gruble litt på, så han ikke gjør det slutt og virkelig angrer etterpå. Tror de aller, aller færreste vil se på dette som noe positivt. For noen vil det være så ille at man gjør det slutt, mens andre prøver å leve med det og unngår å tenke for mye på det. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det er en spesiell situasjon. Men du kan håpe på at minnene blir svakere med årene, og gå inn for å tenke på gode minner. Kanskje de trodde du sov. Kanskje var du for full til å forlate rommet, i tilfelle er det noe du får ta på egen kappe hvis du ble så full at du ikke klarte å gå ut av rommet. Hvorfor klagde du ikke og sa at du skulle sove? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Hun er snill, pen og intelligent, og kåt. I kompis kodex`en står det at man aldri skal røre dama eller x`en til en kompis. Du har brutt disse reglene og det kommer til å ødelegge deg. Jeg har aldri vært på denne siden før og jeg vet ikke. Ser for meg at noe må dumpes eller skytes før man får ro i sjela. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Hvordan har han brutt brocoden? Ingen var jo sammen med hverandre når ting skjedde på den festen, og det var fyllesex. Han skriver de hadde flere langvarige samleier, men forstår det slik at det var flere omganger ila den natten, ikke påfølgende tiden. Så lenge kompisen og jenta ikke var på datern i de månedene før de ble sammen, er det ikke noe galt som har skjedd her. Normalt hadde jeg sagt; det som har skjedd før man blir sammen, har man egentlig ikke noe med. Men at du var vitne gjør saken litt vanskelig. Dessverre må jeg si det er enten eller situasjon. Skjedd er skjedd, og du har kapret en god jente. Du må enten legge det bak deg og fokusere på framtiden med henne, eller ta det som dealbreaker og avslutte hele greia. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Hun er snill, pen og intelligent, og kåt. I kompis kodex`en står det at man aldri skal røre dama eller x`en til en kompis. Du har brutt disse reglene og det kommer til å ødelegge deg. Jeg har aldri vært på denne siden før og jeg vet ikke. Ser for meg at noe må dumpes eller skytes før man får ro i sjela. Kompisen synes tydeligvis at dette er helt ok. TS har ikke gjort noe galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå