Gå til innhold

[Løst] HDMI-kabel funker ikke?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har nettop kjøpt meg ny smart-TV, å skulle koble til PlayStationen. Når jeg kobler den til med hdmi, varer bilde bare i ca 90 sekunder liksom... Nær jeg drar kabelen ut av playstationen og setter den inn igjen, funker det helt fint, helt til skjermen blir helt svart igjen... What to do?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje en enveiskabel. Da kan det hjelpe å snu den andre veien. Evt er hellingen på kabelen så stor at signalet ikke klarer å å renne oppover til TV'en.

Da kan du prøve å suge elektronene ut av den enden som skal i TV'en og så kjapt sette den inn når de begynner å flyte, så du slipper å tørke opp en pøl med elektroner.

Endret av vidor
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er kanskje en enveiskabel. Da kan del hjelpe å snu den andre veien. Evt er hellingen på kabelen så stor at signalet ikke klarer å å renne oppover til TV'en.

Da kan du prøve å suge eketronene ut av den enden som skal i TV'en og så kjapt sette den inn når de begynner å flyte, så du slipper å tørke opp en pøl med elektroner.

:rofl:

Lenke til kommentar

Altså, svaret mitt var helt seriøst. Det er tross alt i skrivende stund ca 1 knapp time til 2. April.

Har aldri vært borti dette problemet og det høres veldig rart ut med 90 sekunder bilde i slengen.

Om det et reelt problem dette kan du jo sjekke for ting som screensavere/powersaving etc.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...