Gå til innhold

Tips til ruter

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Tenkte å slenge en tusenlapp+- etter en ny ruter, da den jeg har er urgammel. 100/100mb ut av veggen i boligkomplekset, ethernet til PC, samt en del trådløse dingser opp til 802.11ac. Liker å leke med litt game streaming, men i maks 1080p/60fps, og da mest for lekingen sin skyld.

Så på Asus RT-AC66U, men er grønn på slike ting. Den jeg har er ikke engang dual band.

Tips?

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte å slenge en tusenlapp+- etter en ny ruter, da den jeg har er urgammel. 100/100mb ut av veggen i boligkomplekset, ethernet til PC, samt en del trådløse dingser opp til 802.11ac. Liker å leke med litt game streaming, men i maks 1080p/60fps, og da mest for lekingen sin skyld.

Så på Asus RT-AC66U, men er grønn på slike ting. Den jeg har er ikke engang dual band.

Tips?

Hvis boligkomplekset får Internett fra Altibox kan man kjøpe nettverksprodukter til redusert pris hos Komplett. 1090,- for AC66U. http://komplett.no/altibox

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

1200,- som er den relevante prisen her. Komplett handler jeg uansett ikke fra pga elendig kundeservice, og multicom er noe inni gransike trege, så vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Endte med å bestille AC66U fra multicom. Var egentlig noen andre ting jeg trengte der også, men da forsvant den gratis frakta, så ble bare den. Noe merkelig forretningsmetode, men det får bli deres sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Da var ruteren i hjemmet. Viser seg at 100/100 var ruteren sin feil, noe jeg egentlig burde tenkt på - med ac66u har jeg 900/900 på ethernet og 400/400 på iPad. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...