The__Slayer_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 skal kjøpe mer minne til min acer travelmate 240. hvilke ram brikker vil funke til dette!? trenger seriøst hjelp før jeg gjør noe som ødelegger hele dritten! :!: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 skal kjøpe mer minne til min acer travelmate 240. hvilke ram brikker vil funke til dette!? trenger seriøst hjelp før jeg gjør noe som ødelegger hele dritten! :!: Sjekk hjemmesiden til Acer. Og se hvordan minne den trenger. Sd Ddr hastighet osv... Bærbare pcer skal ha SO-DIMM minne! :-) Lenke til kommentar
M.H Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hvis du er riktig uheldig passer ikke en vanlig minnebrikke. Det kan hende du må ha en spesialbrikke fra Acer. Er ikke sikker på om Acer er like kresen på dette, men Compaq og HP tror jeg er ganske kresne på minne. Hvis du ikke finner dette ut på sidene til Acer kan du jo prøve å ringe til Komplett eller noen av de andre databutikkene å høre om de vet dette. :-) Lenke til kommentar
hce Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Gå til http://mamoz.no Trykk på "Kingston minne" på menyen til venstre Fyll inn skjemaet og du vil bli presentert moduler som passer til ditt system, enkelt og greit Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Denne brikka funker i alle fall perfekt i en Dell Inspiron 8200. Prøv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå