JorunT Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 30. april - Lampranthus multiradiatus Jeg avslutte med nok en blomst som står u fullt flor her nå, fargene er intense, fra dyprøde til lilla. Planten kommer fra Sør-Afrika og er flerårig. Det har vært en trivelig fest, jeg har hatt fint reisefølge og har fått sett mye flott hos dere, takk til alle som har tatt en titt på det jeg har prestert og takk for hyggelige kommentarer. OLYMPUS M.60mm F2.8 Macro, f/4,5, 1/60 s, ISO 200 _4301587_93 Lampranthus multiradiatus ZS DMap.jpg by Jorun Tharaldsen, on Flickr Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Flotte farger og meget fin dus bakgrunn. Flott gjennomført fest. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 flott landskapsbilde av Sithonia. fin dokumentar på pitabakingen. flott avslutning på festen med knæsj lilla farget blomsten, nydelig farge. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Flotte farger og meget fin dus bakgrunn. Flott gjennomført fest. flott landskapsbilde av Sithonia. fin dokumentar på pitabakingen. flott avslutning på festen med knæsj lilla farget blomsten, nydelig farge. Takk for hyggelige kommentarer og trivelig reisefølge til dere begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå