Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har nettopp skaffet ny ruter som heter netgear nighthawk ac1900, Vi bruker Canal digital bredbånd, jeg vet hittil at problemet til at nettet detter ut er Hustelefonen (trådløs) så det jeg lurer på da er hvordan man fikser så nettet ikke detter ut, har lest litt å finne ut at man skal ha sånn Microfilter plugget i veggen, men hvordan får man til dette når telefonen går gjennom bredbåndet og den da har sin egen plass i ruteren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig sikker på at du ikke skal ha noe microfilter... Er det Canal Digital som leverer bredbåndstelefon til deg?

 

Første som slår meg når du sier at fasttelefonen lager trøbbel for internett, er at trådløse telefoner bruker samme frekvenser som trådløst internett, og derfor kan forstyrre internetten din. Har du sjekket ut det? 

 

Ruteren din sender trådløst internett på 2,4 og 5GHz, så om det de trådløse signalene som er problemet, vil kun 1 av de 2 slutte å fungere når du sitter i telefonen. Evt. så kan du sjekke om internett funker når du er koblet med kabel til ruteren din, når trådløst ikke funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...