Fredrik N. Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 "fish" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 på avstand var jeg sikker på at dette var ett verk av Hr. Kneppen. Har du begynt å gå han i næringa ? Meget stilige fargekombinasjoner. Hva motivet er ? Tja.....en isklump kanskje ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Var det ikke vanskeligere? Det var nok bare en istapp som er vridd til venstre.. Takk for at du du tok tid til å kommentere bildet, Rolf! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Det var ikke vanskelig å se hvor du har hentet inspirasjonen fra og resultatet ble meget bra . Jeg gjetter på at det er en hai det skal forestille . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Noen fisk tror jeg ikke det er selv om formen til høyre kan minne om et haihode. Ellers kan det jo være hva som helst fra stein til hav alt etter hvorvidt motivet er manipulert eller naturlig. Jeg tenker muligens en beskjæring til venstre for at høyre ramme skal skjære i elementet nede til venstre og et kutt oppe så øvre ramme skjærer den smale "armen" som stikker opp. Har ikke prøvd ut hele forslaget som jeg lurer litt på om vil øke spenningen i bildet? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Tenkte med en gang at dette var en isklump Bildet ble veldig flott det, fine fargekombinasjoner. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Takk Rolf, Helene, Roar og Alec for fine kommentarer! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg