anaconda Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 For de som ikke vet hva det er: Romanesco er en grønnsak. Det er en krysning av brokkoli og blomkål. Ser ut som blomkål, bare at de er grønn. Smaker kjempegod. Det er ikke grønnsak som er veldig lett å få tak i. Spesielt ikke dersom du bruker frossen grønnsaker. Men før påske fant jeg Romanesco blanding i frysedisken på Rema 1000. Dette er Rema 1000 sitt eget merke, Rema 1000. Blandingen inneholder gulrot, brokkoli og minimais. Og ja selvfølgelig romanesco. Posen er på 500g. Nå har jeg ikke veid opp de forskjellige grønnsakene. Mestparten av pakken var gulrot, en del brokkoli og litt mais. Romanesco da? Vel det var også romanesco i posen. Totalt 3 små buketter!!!???? Jeg er veldig skuffet. Vet ikke om jeg bare har vært uheldig med blandingsforholdet i posen, eller om dette er riktig. Men 3 buketter romanesco var veldig gnieraktig. Hvis dette er riktig, kan dere like godt bare kutte ut produktet, da jeg ikke helt ser vitsen. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg har kjøpt den samme posen et par ganger, men jeg hadde ikke samme opplevelse som deg. Hos meg var det jevnt fordelt mellom de ulike grønnsakene. Så det er godt mulig du bare har vært uheldig. Eller jeg heldig. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 En enkel løsning kan jo være å kjøpe ferske romanesco, blansjere kjapt og fryse ned selv. Om du absolutt må ha dem frosne, altså. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Tror ikke det er så lett å finne ferske heller. Så er de vel ganske dyre også. Etter hva KristineS skriver, vil jeg gi denne et nytt forsøk. Så håper jeg bare var uheldig første gangen. Lenke til kommentar
Atom_Mirny Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 De frosne er uansett vesentlig sunnere enn de ferske på denne tiden av året Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Send første innlegg til rema1000, (sikkert epost eller webskjema) så får du nok en ny pose. Er den like mangelfull kan du skrive igjen eller skrive til forbrukerombudet om villedende reklame (emballasjen). Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg ble også skuffet over denne, pga lite romanescokål, og den ene var brun inni. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Jeg skrev mail til Rema 1000. Fikk svar hvor de beklaget, men ikke tilbud om ny pose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå