syklitengutt Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hei har en zyxel 8702 som jeg vil sette i bridge å bruke asus rt n66u som router. Prøvde en gang men da gikk alt i stå. Nå har telenor vært inne å rota og jeg har fått ett valg mer i broadcast. Hvilken av disse skal jeg sette i bridge? Videre er asus kablet fra vanlig eternet port på zyxel til wan på asus Lenke til kommentar
FB.727255687 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 hva slags linje har du? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hvis du ikke vet hvilken linje du har, kan du jo deaktivere interfacene ett etter ett, og se når nettet ryker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Eller bare sette alle i bridge mode :-) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Og hvis det går til helvete: Skru av strømmen, trykk inn reset, skru på strømmen (med reset inne) og hold reset til power blinker fort mellom rødt og lilla. Så er det bare å slippe reset og vente til fabrikkinstillingene er på plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Da kan du sjekke SW-versjon med det samme, og oppgraderer dersom den er gammel. Du finner de her: http://stup.telenor.net Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 På statussiden står det hvilken av de som er i bruk ved siden av "WAN Name". Du finner satussiden når du er på forsidebildet etter innlogging (Connection status) og trykker på "Status" ute på høyresiden. Og hvis det går til helvete: Skru av strømmen, trykk inn reset, skru på strømmen (med reset inne) og hold reset til power blinker fort mellom rødt og lilla. Så er det bare å slippe reset og vente til fabrikkinstillingene er på plass. For å fabrikknullstille holder det å trykke inn resetknappen et par-tre sekund når den allerede er skrudd på. Metoden du beskriver er for å fabrikknullstille dersom modemet ikke klarer starte opp i det hele tatt (slutter aldri å blinke på power). Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Fått det til å fungere. Hadde tydeligvis pppoe. Men har nå ett problem med 1 telefon og kun den. Den er tilkoblet nett men etter en stund har jeg ikke nett selv om andre telefoner etc har nett. Merkelig det her Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det er sannsynligvis telefonen som har problem. Prøvd å skru telefonen av og på? Åssen telefon er det? Når nettet ikke funker på telefonen, og du går inn på WiFiinnstillingene, viser telefonen at den fremdeles er tilkoblet da? Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Ja den viser at jeg er tilkoblet. Er en Samsung s7. Frua har s6 og den fungerer dønn selv om jeg har problemer. Det rare er at jeg heller ikke kommer inn på routeren. Lurer litt på om jeg må slette alle lagrede nett å sette opp på ny. Hvis jeg restarter telefonfungerer nettet en liten stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå